سرمربی تیم دوچرخه‌سواری سپاهان گفت: پیش از شروع لیگ اردوهای آماده‌سازی خوبی را در صفاییه اصفهان برگزار کردیم تا با قدرت در لیگ حاضر شویم.

مهران اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از آمادگی این تیم پیش از شروع لیگ اظهار کرد: باشگاه سپاهان از یک مانده به شروع لیگ در صفاییه اصفهان اردو برپا کرد و رکاب‌زنان‌مان در حال آماده‌سازی می‌باشند و فکر می‌کنم به 90 درصد این آمادگی را رسیده اند زیرا پیست صفاییه و جاده های اطراف شهر کرد از کیفیت خوبی برخوردار است که مناسب تمرینات دوچرخه سواری می باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امسال نیز در پی کسب مقام در لیگ می باشند یا خیر بیان کرد: باشگاه سپاهان یک برنامه 5 ساله را برای خود در نظر گرفته است که از اولین گام‌های آن کسب مقام در لیگ در بخش‌های پیست و جاده است اما باید از طرف دیگر واقع بین بود و با توجه به تازه تاسیس بودن این تیم رقابت باشگاهی مثل پتروشیمی تبریز و پیشگامان کار سختی است اما همه تلاش خود را می کنیم یکی از 3 جایگاه لیگ را کسب کنیم.

وی در خصوص برنامه های باشگاه برای حضور در تورهای برون‌مرزی گفت: در حال حاضر تور آذربایجان که داخلی در برنامه‌هایمان است و مسئولین باشگاه در پی آن هستند که یک دعوتنامه از تور ترکیه در اواخر اریبهشت ماه بگیرند که بتوانیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم و نفراتمان در کورلن مسابقات قرار گیرند.

اسماعیلی درخصوص اینکه آیا نفرات جدیدی را به این تیم اضافه خواهند کرد یا خیر اظهار کرد: با تقریبا 80 درصد ترکیب سال گذشته خود را حفظ کرده‌ایم و تنها محمد چایچی و رحمانی را به ترکیب خود اضافه کردیم و دیگر نفرات همان دوچرخه‌سواران بومی بهتر اصفهان می‌باشند.

اسماعیلی در پاسخ به این پرسش که آیا لیگ امسال با توجه به سال کسب سهیمه المپیک پویاتر خواهد بود یا خیر تصریح کرد: در لیگ 94 دوچرخه‌سواران به دلیل حضور در تیم ملی و کسب سهیمه المپیک قدرتمند حضور پیدا خواهند کرد و از خوبی ها دیگر لیگ 94 حضور دوباره با تجربه‌هایی مثل حسین عسگری و قادر میزبانی در لیگ می‌باشد که رقابت را برای دیگر رکاب‌زنان دشوار خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار