بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم طلسم نبردن در ورزشگاه اراک شکسته شود و پرسپولیس در این ورزشگاه به برتری برسد.

محمد برزگر بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره وضعیت سرخپوشان در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: به نظرم عملکرد نقل و انتقالاتی پرسپولیس بد نبوده است. به هر حال بازیکنانی که جذب شدند قبلا هم در پرسپولیس بودند و باکیفیت هستند. البته هنوز  مهاجم خارجی و دفاع چپ نیاز داریم.

برزگر درباره اینکه هواداران نگران وضعیت پرسپولیس هستند، گفت: درست است تیم های دیگر در نقل و انتقالات خوب عمل کردند اما ما هم غافل نیستیم و اینجا پرسپولیس است و بازیکنانی که جذب شدند بزرگ و باکیفیت هستند. به نظرم هوادار نباید زیاد نگران باشد. البته هوادار  بعد از این همه قهرمانی های پیاپی حق دارد و سطح توقعات بالا رفته و انتظارات از پرسپولیس به جا است. به نظرم سرخپوشان هیچ مشکلی در لیگ برتر و جام حذفی نخواهند داشت مگر اینکه مشکلاتی در لیگ نخبگان آسیا برایشان ایجاد شود.  البته با جذب یک دفاع چپ خوب  و مهاجم خارجی می توانیم در آسیا هم موفق باشیم.

او درباره اینکه احتمال غیبت ارونوف، عالیشاه و علیپور در بازی اول با ذوب آهن وجود دارد، گفت: به هر حال این ها بازیکنان خوبی هستند و نبودشان احساس می شود اما ان شا الله تیم با شرایطی که دارد نفرات جایگزین بتوانند جای خالی شان را پر کنند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه به نظرش گاریدو می تواند سرخپوشان را به موفقیت برساند، بیان کرد: بله، ان شا الله اولین بازی را با برد شروع می کنند و هیچ مشکلی در این باره نیست.

برزگر درباره اینکه تیم پرسپولیس باید در ورزشگاه اراک از تیم ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر فوتبال پذیرایی کند، بیان کرد: ان شا الله این تابو و طلسم نبردن در ورزشگاه اراک شکسته شود و پرسپولیس در این ورزشگاه نتیجه لازم را برابر ذوب آهن می گیرد. به هر حال شرایط به صورتی شده که پرسپولیس مجبور شده در اراک به مصاف حریف اصفهانی خود برود.

او درباره اینکه چرا پرسپولیس و استقلال نمی توانند در تهران میزبان حریفان خود باشند، گفت: به هر حال مشکل زیر ساخت داریم و استادیوم ها خراب هستند و دودش به چشم پرسپولیس می رود. به نظرم باید هر چه سریعتر اقداماتی انجام بدهند تا ورزشگاه آزادی برای مسابقات لیگ نخبگان آسیا آماده شود و مسئولان قول هایی در این باره داده اند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره استفاده از VAR در بازی های لیگ برتر امسال اظهار کرد: به نظرم استفاده از این سیستم می تواند برای فوتبال ایران تاثیرگذار باشد.

برزگر درباره ارزیابی اش از  بازی اول پرسپولیس برابر تیم ذوب آهن در ورزشگاه اراک بیان کرد: بازی حساسی با ذوب آهن داریم و تفکرات ربیعی در این بازی تاثیرگذار است. البته مشکلی وجود ندارد و مطمئن باشید 3 امتیاز شیرین این بازی را کسب می کنیم.

او درباره اینکه تعیین سقف قرارداد را در لیگ برتر فوتبال را چطور ارزیابی می کند، بیان کرد: به نظرم باید سقف قرارداد را برای جذب  بازیکنان خارجی بردارند چون تیم پرسپولیس برای لیگ نخبگان آسیا   نیازمند بازیکن باکیفیت است. به هر حال برخی از بازیکنان خارج از عرف دنبال پول هستند و آن کیفیت لازم را ندارند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان در لیگ امسال به موفقیت می رسند، گفت: صددرصد پرسپولیس امسال در هر 2 جام، لیگ برتر و جام حذفی قهرمان  می شود. البته  سرخپوشان در لیگ نخبگان کار سختی دارند و باید دفاع چپ و مهاجم ششدانگ بگیرند تا کار را در بیایند.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار