مهدی تاج از هواداران استقلال برای قهرمانی پرسپولیس با گل آفساید عذرخواهی کرد.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال از استقلالی‌ها برای اینکه در هفته پایانی پرسپولیس با گل آفساید قهرمان شد عذر خواهی کرد و همین کافی بود تا پرسپولیسی‌ها علیه مهدی تاج جبهه بگیرند.

چند نکته در این عذرخواهی نهفته است که مهمترین آن جانبداری و عذرخواهی فقط برای یک تیم از سوی بالاترین مرجع فوتبال در کشور است که بوی تبعیض می‌دهد.

داوران فوتبال هم هنوز در مورد گل مشکوک به آفساید پرسپولیس در بازی هفته پایانی مقابل مس رفسنجان اجماع ندارند و چگونه تاج در این مورد اظهار نظر کرده است، عجیب است.

اما مسئله اصلی این است که این مسابقه در هفته پایانی جام حذفی نبوده است و البته تک بازی هم نبوده و قهرمان در ۳۰ هفته مشخص شده است.

فرض را بر این بگیریم که این اشتباه، پرسپولیس را در هفته پایانی قهرمان کرد آیا در حق پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و دیگر تیم‌ها در طول هفته‌های رفت و برگشت اشتباه داوری رخ نداده است؟

آیا در دربی با وجود وی‌ای‌آر که بعدا مشخص شد نمایشی بوده است بازیکن استقلال نباید اخراج می‌شد و یا در مواردی دیگر که بیشمار مثال در اینباره وجود دارد.

آقای تاج قهرمانی با یک بازی نبود اگر این گل آفساید بوده است در هفته‌های قبل از آن پنالتی‌های تاثیرگذار و آفساید‌های اینچنینی زیاد بوده است. اینکه چرا از باشگاه استقلال عذر خواهی کردید جای تعجب دارد.

بهتر نبود برای تمام اشتباهات داوری در تمام دیدار‌ها این نمایش را اجرا می‌کردید؟

رنگ‌ها برای فدراسیون فوتبال باید بی رنگ باشد و اگر این اظهارات در مورد یک فینال در جام حذفی بود پذیرفتنی است، اما قهرمانی یا ناکامی در لیگ برتر فقط به یک بازی مربوط نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار