یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: شهرت یک دوران مشخص دارد ولی محبوبیت همیشه می‌ماند و عمیق‌تر است. من همیشه خواهان این بودم که همه‌ی مردم مرا دوست داشته باشند

"پوراندخت مهیمن" بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص اینکه منافع شهرت بیشتر است یا معایب آن گفت: منافع شهرت بیشتر است و بستگی به طرز نگاه کردن و برداشت‌ها از شهرت دارد؛  ابراز علاقه و لبخند زدن مردم در خیابان به ما موهبت الهی است ولی اگر کسی با این دید نگاه کرد که جواب سلام مردم را ندهیم یا اگر توجهی از سوی آنها می‌شود، اهمیت ندهیم معایبش بیشتر است.

وی در خصوص شهرت به عنوان یک دغدغه عنوان کرد: شهرت دغدغه نیست بلکه یک امر خوشایند است و این لطف خداست که باعث می‌شود مردم ما را دوست داشته باشند و نباید گذرا از ابراز علاقه‌ی آنها گذشت.

وی با اشاره به مهمتر بودن محبوبیت از شهرت اظهار داشت: شهرت یک دوران مشخص دارد ولی محبوبیت همیشه می‌ماند و عمیق‌تر است. من همیشه خواهان این بودم که همه‌ی مردم مرا دوست داشته باشند و یک نفر هم از من کینه‌ای نداشته باشد.

مهیمن در خصوص تأثیر شهرت در زندگی خصوصی بیان کرد: بازیگران در مواجهه با شهرت به گونه‌های مختلفی برخورد می‌کنند بعضی از افراد در مواجهه با آن خدا را بنده نیستند ولی باز بعضی‌ها زندگی معمولی خود را دارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار