عملیات 125 در ساختمان 20 طبقه/ 50 تن از میان شعله‌های نجات یافتند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک مجتمع 20 طبقه مسکونی و نجات 50 نفر در این حادثه خبر داد.

عملیات 125 در ساختمان 20 طبقه/  50 تن از میان شعله‌های نجات یافتند
جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 20:54 شب گذشته حادثه آتش سوزی در یک مجتمع  مسکونی در شهر ری، جاده ورامین، شهرک ولیعصر به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: بلافاصله 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان، خودروهای تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد آتش سوزی در یک مجتمع 20 طبقه مسکونی 80 واحدی رخ داده که در طبقه پنجم آن یک واحد 70 متری کاملا شعله ور و از طریق بالکن در حال سرایت به طبقات بالایی بود.

وی افزود: دود غلیظی تمام طبقات را فرا گرفته بود و تعداد زیادی در داخل ساختمان محبوس شده بودند که آتش نشانان عملیات خود را آغاز کردند و به دو گروه تقسیم و گروهی برای اطفای حریق و گروهی برای نجات افراد محبوس اعزام شدند.

ملکی در ادامه بیان داشت: بیش از 50 نفر را از میان دود غلیط و آتش خارج کردند که 21 نفر تحویل عوامل اورژانس شدند و از این تعداد 15 نفر به صورت سرپایی درمان و 6 نفر شامل 5 زن و یک مرد به دلیل شدت دودگرفتگی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از انجام اقدامات ایمن سازی عملیات خود را در ساعت 22:17 به پایان بردند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار