فرار پیرمرد 80 ساله از آتش ساختمان 5 طبقه/ زن سالخورده در میان شعله‌های آتش جان باخت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک ساختمان مسکونی 5 طبقه و یک کشته در این حادثه خبر داد.

فرار پیرمرد 80 ساله از آتش ساختمان 5 طبقه/ زن سالخورده در میان شعله‌های آتش جان باخت
جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت 12:15 ظهر امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان دماوند، خیابان محمودی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد:  بلافاصله 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان، خودروهای تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی 5 طبقه 10 واحدی رخ داده که در طبقه پنجم آن یک واحد 100 متری کاملا شعله ور بود.

وی افزود: دو نفر در منزل حضور داشتند که یک مرد 80 ساله در زمان حضور آتش نشانان در حال خارج کردن خود از ساختمان بود که با رسیدن آتش نشانان و کمک به او سریعا خارج و تحویل عوامل اورژانس شد.

ملکی در ادامه بیان داشت: همچنین یک زن حدودا 73 ساله نیز قصد خروج از ساختمان را داشته که موفق نشده و آتش نشانان به محض رسیدن و همزمان با خاموش کردن آتش وی را خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه مرگ وی تایید شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: آتش نشانان پس از انجام اقدامات ایمن سازی عملیات خود را  به پایان بردند و محل را برای شناسایی علت حادثه تحویل کارشناسان دادند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار