دردسرهای آتشین مسافران نوروزی پس از ورود به ایران

نشتی بنزین از باک یک دستگاه خودروی پژو با 5 نفر سرنشین به هنگام بازگشت از کشور ترکیه باعث آتش گرفتن دو خودرو و دو مغازه شد.

دردسرهای آتشین مسافران نوروزی پس از ورود به ایران
به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، باک بنزین یک دستگاه خودروی پژو با 5 نفر سرنشین به هنگام بازگشت از کشور ترکیه با ناهمواری های موجود در جاده ترانزیتی خوی - رازی برخورد کرده و سوراخ شده بود که راننده آن، این خودرو را برای رفع عیب به تعمیرگاهی در سر راه انتقال داد.

این خودرو در داخل تعمیرگاه بود که ناگهان از قسمت باک آتش گرفت و به رغم تلاش های راننده در خارج کردن خودرو از تعمیرگاه، شعله های آتش به روغن های موجود در مغازه نیز سرایت کرد و تعمیرگاه طعمه حریق شد.

علی ولیزاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی خوی درباره این خبر گفت: بلافاصله پس از تماس شهروندان و اعلام آتش سوزی، تیم های آتش نشانی از ایستگاه رسالت و اکیپ اورژانس به محل اعزام شدند ولی به رغم مهار آتش، خودروی پژو و مغازه تعمیرگاهی تا رسیدن آن ها به طور کامل در آتش سوخت.

وی ادامه داد: دو نفر از سرنشینان خودرو سوختگی سطحی داشتند که به سرعت به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی خوی خاطر نشان کرد: شعله های این آتش سوزی به حدی بود که مغازه جنبی تعمیرگاهی که خودرو در آن بود نیز دچار آتش سوزی شد و با سرایت حریق به داخل آن، خودروی پراید داخل آن مغازه نیز به طور کامل در شعله های آتش سوخت و متاسفانه در این حادثه یکی از ماموران سازمان آتش نشانی خوی نیز زخمی شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار