اصلانی گفت: 10 مقاله خارجی از کشورهای سوئد و آفریقای جنوبی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده که از این تعداد 6 مقاله موردپذیرش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا اصلانی دبیر علمی کنفرانس تجاری سازی فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران عصر دیروز در نشست خبری که در سالن همایش‌های پارک‌های علم و فناوری برگزار شد طی سخنرانی گفت: دومین کنفرانس بین‌المللی تجاری سازی فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در تاریخ 3 تا 5 اسفند در دانشگاه تهران برگزار می‌شود. 

وی افزود: این همایش 3 نشست تخصصی دارد چنانچه در نشست اول به مباحث آسیب‌ شناسی سیاستها و فناوری در حوزه تجاری سازی در سال 93، نشست دوم به مباحث تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاههای کشور و نشست سوم، به مباحث تجاری سازی دستاوردهای فناوری برگزار می‌شود. 

اصلانی تصریح کرد: البته در کنار این همایش مسابقه تی ‌استار تاپ (شرکت‌های نوپا) نیز با شناسایی ایده‌ها و نزدیکی ایده‌ها، بازار کار برگزار می‌شود. 

وی اظهار داشت: با توجه به بین‌المللی بودن این همایش 10 مقاله از کشورهای خارجی از جمله سوئد و آفریقای جنوبی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که 6 مورد آن پذیرفته شده است. 

اصلانی به مهمان خارجی این جشنواره اشاره کرد و گفت: مدیر تحقیق و توسعه خاورمیانه در این همایش حضور دارد همچنین در سال گذشته به دبیرخانه این جشنواره 107 مقاله ارسال شد که 90 مقاله پذیرفته شده است و امسال 130 مقاله ارسال شده که 58 مقاله پذیرفته شده است. 

وی افزود: برای مسابقه استارتاپ 3 هزار ایده در دبیرخانه ثبت نام شده که 98 ایده مورد پذیرش توسط 3 داور قرار گرفته‌اند. 

اصلانی در پایان به تسهیلات ارائه شده به نفرات برتر این جشنواره اشاره کرد و گفت: علاوه بر جایزه نقدی که به نفر اول 3 سکه داده می‌شود به افرادی که در مسابقه استارتاپ شرکت کرده و جزء نفرات برتر هستند 5 تا 10 میلیون وام نیز جهت رشد بیشتر ایده آنها داده می‌شود. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.