رسم جدید فدراسیون بسکتبال که از سال قبل پایه گذاری شد امسال هم با اهدای جام و مدال های تیم های برتر لیگ ملی در خارج از زمین مسابقه پابرجا است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تلاش ها داخل زمین انجام می شود، نبرد تیم ها، غم و شادی بعد از پایان بازی و احساساتی که خاص زمین مسابقه هستند. جذابیت قهرمانی مسابقات ورزشی در این است که جام و مدال ها در همان محلی به تیم های برتر اهدا شود که نتیجه رقابت خود را در آن دیده اند اما فدراسیون بسکتبال از سال قبل تصمیم گرفت تا تمام جذابیت قهرمانی را از داخل زمین گرفته و به مراسمی رسمی با کت و شلوار و لباس های غیر ورزشی در داخل تالار یا سالن همایش بکشاند.

دولو سرپرست فدراسیون بسکتبال هم بعد از قهرمانی مهرام در لیگ ملی تاکید کرد که مانند سال قبل با حضور مسئولان وزارت ورزش مراسمی پیش از شروع لیگ حرفه ای برای اهدا جام و مدال 23 تیم برتر لیگ ملی برگزار می شود.

مسئولان تیم ماهشهری سال قبل برای حل این مشکل شخصا جامی را برای تیم خود تهیه کرده و بعد از قهرمانی طی مراسمی داخل زمین به تیم اهدا کردند اما تیم مهرام که به طور منطقی در ماهشهر مقابل هواداران پتروشیمی امکان این کار را نداشت، هیچ برنامه ای داخل سالن بسکتبال نداشته و قهرمانی این تیم به جشنی در یکی از تالارها خلاصه می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پتروشیمی ، مهرام ، جام ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار