همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد:

آغاز موج دوم اکران‌های مردمی جشنواره عمار

دبیر اجرایی اکران های مردمی جشنواره عمار از افزوده شدن 80 فیلم جدید به شبکه اکران‌ این جشنواره خبر داد.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از عمارفیلم، دبیر اجرایی اکران های مردمی عمار گفت: با پایان فصل امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها و آغاز دهه مبارک فجر، طی این هفته و هفته آتی، موج جدیدی از اکران‌های مردمی جشنواره عمار در سراسر کشور شکل می گیرد.
 
محمدهادی حاج‌کرمی گفت: دبیرخانه جشنواره عمار نیز به مناسبت دهه فجر 80 فیلم از آثار این دوره پنجم این جشنواره را در قالب 10 لوح فشرده وارد شبکه اکران مردمی می کند. وی افزود: این لوح ها شامل آثاری در قالب های مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ بوده و از موضوعات متنوعی برخوردارند.
 
حاج‌کرمی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز در ایام برگزاری اکرانهای همزمان جشنواره، 11 لوح فشرده مجموعاً در تیراژ  55 هزار نسخه در اختیار اکران‌کنندگان سراسر کشور قرار گرفته بود.
 
دبیر اکران‌های مردی جشنواره عمار در خصوص نحوه دسترسی اکران کنندگان و علاقه مندان به دریافت فیلم های جدید گفت: مشخصات و جزئیات فیلم های جدید در قسمت محصولات سامانه اکران مردمی به نشانی Ammarportal.ir قرار داده شده است و اکران کنندگان می توانند پس از انتخاب لوح های مد نظر خود، با رابطان جشنواره در استان و شهرستان خود تماس بگیرند.
 
حاج‌کرمی همچنین با بیان اینکه هنوز امکان ثبت نام برای اکران فیلم های جشنواره عمار وجود دارد افزود: کسانی که مایل به اکران فیلم ها هستند ولی هنوز ثبت نام نکرده اند می توانند در سایت عمارپرتال اقدام به ثبت نام کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار