وزیر کشور عراق از تضعیف روحیه تکفیری‌های داعش و اقدام آنها به اعدام ۱۰۰ عضو خود تنها به دلیل مشکوک بودن به میزان وفاداری‌شان خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، وزارت کشور عراق از تضعیف روحیه شدید عناصر داعش به دلیل پیروزی‌های پیاپی ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی در مناطق مختلف خبر داد.
 
شبکه "العربیه"با انتشار این خبر نوشت: "محمد سالم الغبان" وزیر کشور عراق اعلام کرد که تکفیری‌های داعش وارد مرحله تضعیف روحیه شده‌اند و به همین دلیل نیز 100 نفر از اعضای خود را به دلیل آنکه به آنها مظنون بودند اعدام کردند.
 
وزیر کشور عراق در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: پیروزی‌های پیاپی نیروهای امنیتی و قهرمانان بسیج مردمی نقش مهمی در شکست دشمن و تضعیف روحیه آنها داشته است به طوری که 100 عنصر داعش تنها به دلیل مشکوک بودن به میزان وفاداری آنها به اصول این گروه تکفیری  اعدام شدند.
 
وی در ادامه گفت که نیروهای امنیتی عراق با تمام تشکیلاتش سراسر عراق را از حضور تکفیری‌ها پاک می‌کند و عملیات آزادسازی صلاح‌الدین طی چند روز آینده تکمیل خواهد شد و پس از آن عملیات امنیتی بزرگ آزادی موصل آغاز می‌شود.
 
از جمعه شب گذشته، عملیات نظامی آزادسازی مناطق اشغالی در استان صلاح‌الدین وارد مرحله جدیدی شده است و در پی آن منطقه "سید غریب" آزاد شد و نیروهای امنیتی اکنون به طور مناطق شمال غربی این استان در حال پیشروی هستند.
 انتهای پیام/ض
منبع:فارس
برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار