نماینده استان نینوا در پارلمان عراق گفت: داعش با معتاد کردن جوانان موصل به مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان آنها را به انجام عملیات‌های انتحاری و تروریستی وادار می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،"نهله الهبابی"، نماینده استان نینوا در پارلمان عراق در خصوص پدیده قاچاق قرص‌های روان گردان و مواد مخدر به عراق برای رسیدن آن به دست عناصر داعش گفت: عناصر داعش از شهر کوبانی که مثلث رابط بین نینوا، سوریه و ترکیه است برای وارد کردن مواد مخدر به شهر موصل استفاده می‌کنند تا با خوردن آن به عوامل انتحاری آنها را به انجام عملیات‌های تروریستی اعزام کنند.
 
الهبابی افزود: فرماندهان داعش در شهر موصل از مواد مخدر برای معتاد کردن جوانان استفاده می‌کنند تا آنها را به جایی برسانند که کنترل فکر کردن را از دست داده  و حاضر به انجام عملیات‌های انتحاری شوند.
 
نماینده پارلمان عراق گفت: بین استان مرزی نینوا و خاک سوریه، مناطقی باز در مساحتی گسترده وجود دارد که تروریست‌های داعش از آنجا برای وارد کردن مواد مخدر به شهر موصل استفاده می‌کنند.
 
برخی نمایندگان پارلمان عراق پیش از این به دولت بغداد توصیه کرده بودند که هواپیماهایی جنگی را به مرزهای بین عراق و سوریه اعزام کند تا مانع نفوذ تروریست، مهمات و سلاح به خاک عراق شوند.
 انتهای پیام/ض
منبع:فارس
برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.