مربی تیم ملی هندبال گفت: طبق برنامه بلندمدتی که فدراسیون هندبال دارد از بازیکنان جوان زیر 23 سال برای تیم ملی بزرگسالان دعوت به عمل آوردیم.

ثمین شافعیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اردوی تیم ملی روز پنجشنبه به پایان رسید. 23 بازیکن را در این اردو در اختیار داشتیم. بر اساس برنامه بلندمدتی که فدراسیون دارد تمام بازیکنان دعوت شده زیر 23 سال هستند. حتی چند بازیکن زیر 16 سال هم به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت کردیم، بازیکنانی که در اردو حضور داشتند همگی از بازیکنان تیم ملی جوانان و نوجوانان برگزیده شدند. شاید در مسابقاتی که پیش رو داریم نتوانیم با بازیکنان جوان نتیجه بگیریم. اما جوان‌گرایی فدراسیون در سال‌های آتی می‌تواند نتیجه‌بخش باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: هر بازیکنی که در لیگ برتر هندبال خوب بدرخشد به اردوی تیم ملی ملحق خواهد شد. من و سرمربی تیم تمام بازی‌های لیگ برتر را بررسی می‌کنیم و هر بازیکنی که لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی باشد به اردو دعوت خواهد شد حتی اگر بازیکن بالای 23 سال باشد.

سرمربی تیم لیگ برتری شهرداری سنندج اظهار کرد: چند اردوی آماده‌سازی برای ملی‌پوشان در نظر گرفته‌ایم. مسابقات آسیایی که پیش رو داریم از 23 اسفند ماه تا 2 فروردین در جاکارتا اندونزی برگزار خواهد شد. به احتمال فراوان هر دو هفته یک بار اردوی آماده‌سازی برپا خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شافعیان ، هندبال ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار