تیم فوتبال استقلال ایران امشب (۲۶ شهریور) در ورزشگاه شهدای شهرقدس میزبان الغرافه قطر است.

تیم فوتبال استقلال ایران امشب در نخستین بازی اش در لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان الغرافه قطر است.

استقلال شروع پرنوسانی در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی داشته و شکست دادن شمس‌آذر، متوقف کردن ملوان و سپس پذیرش باخت مقابل استقلال خوزستان باعث شده تا انتقادات نسبت به عملکرد جواد نکونام در دوره حضورش در جمع آبی‌پوشان پایتخت به اوج خود برسد. نکونام که در روز‌های اخیر تا یک‌قدمی برکناری از هدایت استقلال هم پیش رفت، همچنان سکان‌دار آبی‌ها است و بدون‌شک بازی‌های پیش‌روی استقلال در مسیر تعیین سرنوشت نکونام بسیار حائزاهمیت است.

نکونام لیست نامتوازنی را در مقابل خود می‌بیند؛ چراکه ترافیک در پست‌هایی مانند دفاع میانی و یا وینگر، بسیار شدید است و بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی استقلال رقابت جذابی با یکدیگر دارند و از سوی دیگر، شرایط در خط حمله استقلال پیچیده است؛ چرا که به جز گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی، مهاجم دیگری در دسترس کادرفنی استقلال نیست و با وجود شایعات مطرح‌شده، خبری از جذب بازیکن جدید در پست مهاجم هدف هم نیست تا ترکیب استقلال برای جدال با الغرافه شرایط ویژه‌ای داشته باشد.

مهرداد محمدی می‌تواند یکی از سورپرایز‌های جواد نکونام برای دوئل با الغرافه قطر باشد. محمدی که به‌واسطه حواشی به‌وجود آمده در آخرین بازی فصل گذشته و البته ۲ بازی بیرون بودن نامش از فهرست استقلال به دلیل فسخ قرارداد، فعلاً تا هفته نهم لیگ برتر نمی‌تواند برای استقلال در رقابت‌های داخلی به میدان برود، منعی برای همراهی استقلال در مسابقات آسیایی ندارد و همین مسئله باعث شده تا برترین گلزن فصل گذشته آبی‌ها، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های حضور در ترکیب اولیه استقلال مقابل الغرافه باشد.

محمدی در فصل گذشته هم در قامت وینگر به میدان رفت و هم در پست مهاجم سایه به کار گرفته شد. در صورت قطعی‌شدن تصمیم جواد نکونام برای تغییر آرایش تیمش و استفاده از آرایش ۲-۵-۳، احتمال حضور مهرداد محمدی در پست مهاجم سایه بیشتر از احتمال حضور او در پست وینگر است، اما اگر نکونام بخواهد به آرایش مورد علاقه و ۱-۳-۲-۴ خود دست نزند، احتمالاً محمدی در قامت یکی از ۲ وینگر ترکیب اصلی استقلال برابر الغرافه شانس بازی به‌دست خواهد آورد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل الغرافه بدین شرح است:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، دیدیه اندونگ، جلال‌الدین ماشاریپوف، گائل کاکوتا، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
نه افغان نه لبنان جانم فدای استقلال
آخرین اخبار