زنجان؛

تغییر کاربری های غیر اصولی از مشکلات پیشروی منابع طبیعی استان

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تغییر کاربری های غیر اصولی را از مشکلات پیشروی منابع طبیعی استان بر شمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری ؛ به همراه تعدادی از همراهان و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از دشت آهوان سهرین بازدید کردند..

در این بازدید مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به مشکلات محیط زیست استان از جمله مشکلات کارکنان اداره کل بویژه محیط بانان اشاره کرد.

محمد پور گفت: علاوه بر مشکلات رفاهی همکاران ما در مناطق تحت مدیریت با تغییر کاربری های غیر اصولی، نبود اعتبار جهت خرید مستثنیات و اجاره اراضی اوقافی جهت کاشت محصول به منظور تأمین علوفه حیات وحش مواجه هستیم که انتظار داریم مسئولین استان در این زمینه بیش از پیش ما را یاری نمایند.

وی افزود: در دنیای امروز نگاه ها به محیط زیست تغییر یافته و همه به اهمیت محیط زیست پی برده اند؛ و خوشبختانه رئیس جمهوری نیز از پرچمداران حمایت از محیط زیست هستند و ما از این بابت بسیار خوشحال و امیدوار هستیم.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه استانداری زنجان نیز با بیان اینکه به محیط زیست باید به صورت ویژه توجه کرد گفت: ما از مشکلات موجود مطلع هستیم و نهایت تلاش و همکاری را در زمینه رفع این مشکلات از جمله بهبود رفاه کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان خواهیم داشت.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.