ماشاء‌الله عظیمی، رئیس هیأت مدیره اتاق تعاون ایران طی نشست خبری که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در خصوص انتخابات اعضای هیأت مدیره و هیأت بازرسی در پانزدهم دی ماه 93 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ ماشاء‌الله عظیمی، رئیس هیأت مدیره اتاق تعاون ایران طی نشست خبری که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در خصوص انتخابات اعضای هیأت مدیره و هیأت بازرسی در پانزدهم دی ماه 93 برگزار شد، گفت: از 4 ماه گذشته امسال دو مجمع از سوی اتاق تعاون ایران برگزار شد و طبق برنامه ریزی ها برای انتخابات چهل نفر از اعضای خبره و برجسته این حوزه کاندید عضویت در هیأت رئیسه و هیأت بازرسی هستند که چهار نفر از این افراد را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی در ادامه افزود: در گذشته تا سه روز قبل از انتخابات، صلاحیت افراد شرکت کننده تائید نمی شد اما امسال خوشبختانه با برنامه ریزی های صورگرفته اسامی کلیه کاندیداهای واجد شرایط از 2 هفته قبل اعلام شده است.

رئیس هیأت مدیره اتاق تعاون ایران در ادامه با انتقاد نسبت به عدم تحقق سهم 25 درصدی اتاق تعاون ایران در برنامه پنجم، گفت: با توجه به تجربیات گذشته از معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری در خواست کردیم تا در نمایندگان ما در 29 کارگروه تشکیل شده حضوری فعال داشته باشند. 

عظیمی در ادامه در خصوص دخالت دولت در انتخابات اتاق گفت:خوشبختانه در انتخابات پیش دولت در کنار بخش مردمی این نهاد قرار دارد و در فضای کاملا دموکراتیک برگزار خواهد شد.  

رئیس هیأت مدیره اتاق ایران با اشاره به فعالیت حجم عظیمی شرکت تعاونی و نقش فعال آنان در اقتصاد گفت: قطعا ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این بخش به اندازه‌ای بزرگ است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعاون ، اتاق ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار