سرمربی تیم پیکان گفت: برای تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در جام ملت های آسیا دست پر برگردد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم پیکان در مجمع کانون مربیان اظهار داشت: بدون شک جلسه بسیار مفیدی بود و ما باید یاد بگیریم که احترام به مربیان را سرلوحه اهدافمان قرار دهیم و اجازه دهیم اتحاد و دوستی بین ما باشد.

وی در ادامه افزود: کانون مربیان پشتوانه خوبی برای فوتبال کشورمان است و امیدوارم جلسات بیشتری تشکیل داده و در راستای موفقیت فوتبال گام بردارد.

مرفاوی در خصوص تعطیلی 50 روزه لیگ هم اذعان کرد: بدون شک تعطیلی لیگ برای ما مفید بود و ما توانستیم حداکثر استفاده را تاکنون ببریم. در واقع نیم فصل دوم تیم‌ها سرحا‌ل‌تر و باکیفیت‌تر در مسابقات شرکت می‌کنند.

سرمربی تیم پیکان در مورد برنامه تیمش در تعطیلات پیش رو گفت: به طور قطع یک اردو را در کیش برگزار خواهیم کرد و سعی می‌کنیم در این اردو برای تقویت تیم تلاش کنیم.

وی در مورد حضور تیم ملی فوتبال کشورمان هم اضافه کرد: من امیدوارم تیم ملی در تورنمنت جام ملت‌های آسیا که در استرالیا برگزار می‌شود موفق باشند و دست پر به کشور بازگردند. در واقع ما کاری نداریم با چه مربی به موفقیت دست می‌یابد بلکه هدف و آرزوی ما موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ ، استرالیا ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار