مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت : امکانات و بودجه کم باعث شده که ما حتی پیراهن تمرین نیز نداشته باشیم .

ما هیچ چیز نداریم حتی پیراهن تمرینبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،محسن بنگر در خصوص دیدار پرسپولیس با لخویای قطر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت : مطمئنا یک بازی خوب و قابل قبول انجام می دهیم و تمام تلاشمان این است که بتوانیم برنده از میدان خارج شویم اما همان طور که نظاره گر هستیم همه تیم های آسیایی بازیکنان خارجی گران قیمت در اختیار دارند اما تنها ما هستیم که امکانات و بودجه مان پایین است  .

وی بیان کرد : باید بگویم که ما هیچ چیز نداریم حتی پیراهن تمرین ، آن وقت چطور می توانیم خودمان را از لحاظ امکانات با آنها مقایسه کنیم  .

بنگر در خصوص نژاد فلاح در این تیم و اینکه گفته می شود حقوق بازیکنان پرداخت می شود عنوان کرد : در حال حاضر از حقوق خبری نیست و ما هنوز هیچ تغییری در باشگاه ندیده ایم و فقط وعده دادند که در صورت برد لخویا کارهایی صورت خواهد گرفت و حقوقمان پرداخت می شود  .

بازیکن تیم پرسپولیس در خصوص تغییر کادر فنی پرسپولیس افزود : درخشان کارش را خوب انجام می دهد و ما تا به اینجا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و به نظر من تغییر کادر فنی به صلاح نیست  .

وی درباره شرایط بدنی اش بیان کرد : وضعیت خوبی دارم و بدنم آماده است .

وی در خصوص خرید های پرسپولیس که گفته می شود مثمر ثمر نبوده است عنوان کرد : در مورد این موضوع من نمی توانم اظهار نظر کنم و باید مسئولان باشگاه و کادر فنی توضیح دهند .

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، نور ، پیوستن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار