رئیس سابق انجمن پاراوزنه‌برداری گفت: اگر به دنبال پست و مقام بودم، بهتر از ریاست انجمن را انتخاب می‌کردم.

حسین رضازاده رئیس پیشین انجمن پاراوزنه‌برداری درباره جدایی‌اش از این انجمن گفت: چهار سال قبل برای خدمت به ورزش جانبازان و توان‌یابان آمدم و تمام تلاشم را کردم تا اثرات خوبی داشته باشم. اگر به دنبال پست و مقام بودم، بهتر از ریاست این انجمن را انتخاب می‌کردم. ۶ سال رئیس فدراسیون وزنه‌برداری بودم که به لحاظ اداری جایگاه بالاتری است، اما هرگز به دنبال پست نبوده و نیستم و فقط می‌خواستم که خدمت کنم.

وی در واکنش به صحبت‌های کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین مبنی بر اینکه «به رضازاده گفتم جایگاه و منزلت شما به عنوان قهرمان دنیا در رشته وزنه‌برداری بالاتر از ریاست انجمن پاراوزنه‌برداری است»، گفت: خدمت به ورزش شأن نمی‌شناسد و هرکسی که توانایی دارد، باید به ورزش، به‌ویژه در حوزه جانبازان و توان‌یابان خدمت کند. رئیس فدراسیون آزاد است که افراد مدنظر خودش را انتخاب کند. چهار سال در انجمن پاراوزنه‌برداری بودم و خوشبختانه نتایج خوبی هم در این مدت رقم خورد.

قهرمان سابق وزنه‌برداری المپیک عنوان کرد: سرباز این کشور و میهن هستم و هر جا که نیاز باشد، کارم را انجام می‌دهم. آن زمان اسبقیان از من خواست که کمک کنم و من هم قبول کردم و حالا قرار است افراد دیگری مسئولیت را بر عهده بگیرند. خدا را شکر که در این مدت به موفقیت‌ها و مدال‌های قابل توجهی رسیدیم و امیدوارم این روند در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس هم ادامه داشته باشد.

برچسب ها: المپیک ، رضازاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار