سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: درست است که تیلور رقیب اصلی حسن یزدانی در المپیک نیست، اما کشتی‌گیر‌های خوبی در آنجا هستند.

محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد  در نشست صمیمی وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک با ورزشکاران اعزامی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: برای اولین بار بود که این مراسم برگزار می‌شد و خیلی هم خوب بود. فکر می‌کنم جای این مراسم در ورزش کم است و جا دارد از مسئولان برگزارکننده و وزیر ورزش به عنوان عضو کوچکی از خانواده کشتی تشکر کنم.

اوافزود: خدا را شکر همکاری خوبی بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی بوده و حمایت خود را در پشتیبانی و تدارکاتی انجام داده‌اند و ممنون آنها هستیم. امیدواریم روی تشک بهترین‌ها را رقم بزنیم.

کاوه درباره  پیش‌بینی‌اش از نتایج کشتی آزاد در المپیک افزود: پیش‌بینی خیلی سخت است. رقبای دنیا می‌آیند برای اینکه خود را در المپیک خوب نشان دهند و کار خیلی سخت است.

او گفت: ما اردو‌های خوبی داشتیم. بحث پشتیبانی بوده که در همه بخش‌های تدارکات و اعزام شرایط خوبی داشتیم. تمام شرایط خواسته‌شده برای ورزشکاران مهیا بوده است. امیدواریم بهترین عملکرد را داشتیم باشیم.

سرمربی کشتی آزاد  درباره  وضعیت حسن یزدانی گفت: خدا را شکر  حسن یزدانی به شرایط خوب رسیده و یکی از امید‌های ما در المپیک است.

کاوه در پاسخ به این سوال که آیا پیش‌بینی نشان طلا از یزدانی دارد، گفت: کار سخت است. درست است که تیلور رقیب اصلی او نیست، اما کشتی‌گیر‌های خوبی در المپیک هستند.

او درباره غیبت روس‌ها و تاثیرش روی نتایج کاروان ایران گفت: کشتی در غیبت روس‌ها کم رونق می‌شود. کشتی‌گیران روس مدعی هستند و نبودشان کیفیت را پایین می‌آورد. ورزشکاارن  ما خوب کار می‌کنند. تمام شرایط را در نظر می‌گیریم که در تشک خوب کار کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار