سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: متاسفانه شرایط لیگ امسال برای ما در نیم فصل دوم به گونه ای شده که دو هفته بیشتر از دیگر حریفان از مسابقات دور می‌شویم.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پیش از اجرا و اعلام برنامه جدید لیگ در نیم فصل دوم هیچ گونه هماهنگی با ما نشده بود وقتی برنامه جدید را اعلام کردند و به ما دستمان رسید با سازمان  لیگ تماس گرفتیم و جویای علت ماجرا شدیم که در نهایت به رای سازمان لیگ احترام گذاشته و طبق برنامه بازی‌ها را دنبال خواهیم کرد این مساله کارمان را در ادامه مسابقات سخت کرده چون ما حدود یک ماه از شرایط رقابتهای لیگ دور هستیم.
 
وی در خصوص علت عدم تشکیل اردوی تدارکاتی برون مرزی اظهار داشت: برخی بازیکنان تیم به خاطر مشکل سربازی و برخی به دلیل دانشجو بودن نمی‌توانستند در صورت تشکیل اردوی تمرینی برون مرزی تیم را همراهی کنند به همین دلیل اجرای تمرین و بازی دوستانه با تیم های خارجی فرضیه ای بود که عملی نشد.
 
سرمربی تیم والیبال پیکان خاطر نشان کرد: در نظر داریم یک اردوی سه الی چهار روزه در یکی از شهرهای ایران برگزار کنیم.
 
محل اردو برایمان مهم نیست بلکه به دنبال جایی برای تشکیل اردو هستیم که از نظر امکانات و فضای تمرین در وضعیت استاندارد باشد.
 
در اکثر شهرهای ایران سالن برای تمرین وجود دارد ولی این سالنها متعلق به تیم‌هاست و ساعت خوب تمرین را به شاگردان خود اختصاص می‌دهد.
ما به دنبال سالنی با کف پوش استاندارد هستیم تا بازیکنان دچار آسیب دیدگی نشوند.
 
اکبری در خصوص جذب بازیکن جدید اظهار داشت: در حال حاضر فرد خاصی را برای جذب در نظر نگرفته‌ایم و با همان بازیکنان قبلی کارمان را دنبال خواهیم کرد. یکی از تیمهای دسته یکی اصفهان پیشنهاد انجام بازی تدارکاتی داده است که در حال بررسی آن هستیم.
 
وی وضعیت محمد موسوی عراقی را رو به بهبود و خوب ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، مشکل ، سربازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار