هفته پنجم لیگ برتر والیبال:

خروج میزان و متین از بحران باخت/سربلندی میزانی‌ها در میزبانی

باشگا‌ه‌های کشور روز گذشته با برگزاری پنج دیدار دنبال شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هفته پنجم از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌ها با برگزاری پنج دیدار در شهرهای مشهد، گنبد، تهران  بندر عباس و کرج دنبال شده.
 
*یک بازی کمتر با دلیل موجه
 
قرار بود در این هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال در خانه والیبال تیم ارتعاشات صنعتی ایران میزبان شهرداری زاهدان باشد. با توجه به آن که ترکیب تیم ارتعاشات صنعتی را ملی‌پوشان نوجوان تشکیل می‌دهند و آن‌ها درگیر حضور در مسابقات قهرمان کشوری نوجوانان بودند نمی‌توانستند در این دیدار حضور یابند به همین دلیل مسئولان سازمان لیگ بازی این هفته این تیم مقابل زاهدانی‌ها را به روز جمعه 14 آذر ماه موکول کردند حال باید فردا‌ شاگردان قوچان نژاد در خانه والیبال مقابل نوجوانان ایران صف ‌آرایی کنند.
 
*پنجمین برد متوالی‌ پیکانی‌ها بار خارج از خانه
 
تیم والیبال پیکان در این هفته از رقابت در گنبد به مصاف تیم بازرگانی جواهری گنبد رفت و 3 بر صفر از سد تیم میزبان عبور کرد. شاگردان پیمان اکبری که برای رسیدن به عنوان قهرمانی در لیگ امسال عزم خود را جزم‌ کرده اند در این هفته از مسابقات پنجمین برد خود را به دست آورده و جایگاه‌شان در صدر جدول رده بندی را حفظ کردند. گنبدی‌ها که از مشکل دریافت تا حدودی در لیگ امسال رنج می‌بردند در بازی این هفته هم مقابل سرویس‌های خوب پیکانی‌ها نتوانستند کاری از پیش ببرند. این دومین باخت متوالی تیم بازرگانی جواهری گنبد در طول دو هفته اخیر برگزاری مسابقات لیگ محسوب می‌شود که با نتیجه 3 بر صفر رقم خورده است.
 
*میزبانی میزانی‌ها 20 گرفت
 
تیم والیبال میزان خراسان این هفته مقابل تیم تعاون گنبد در مشهد 3 بر صفر پیروز شد با توجه به حواشی به وجود آمده در طول دیدار هفته سوم لیگ میان تیم‌های پیکان و میزان در مشهد مسئولان ‌سازمان‌ لیگ پس از تشکیل کمیته انضباطی‌ فدراسیون‌ طبق رای صادر شده در نظر داشتند که میزبانی سالن مهران در مشهد را به سالن شهید بهشتی منتقل کنند که پس از رایزنی‌های مختلف این میزبانی به طور آزمایشی و موقت در هفته پنچم باز هم در سالن مهران انجام شد. با توجه به قول‌های مسئولان شورای تامین مشهد تمامی موارد اعلام شده به منظور جلوگیری از بروز مشکل حاشیه ای در دیدارهای خانگی مشهدی‌ها این بازی بدون بروز مسأله‌ای در کمال آرامش و فضایی مناسب برگزار و به اتمام رسید به نوعی که می توان گفت مشهدی‌ها سربلند از این ازمایش بیرون آمدند. بازیکنان تیم میزان که 2 هفته متوالی مقابل حریفانشان شکست می خوردند توانستند در خانه خود تیم تعاون گنبد نوپا را 3 بر یک شکست دهند و از این طریق خود را از بحران بافت‌های متوالی خارج کنند.
 
*اقتدار ارومیه ای ها دربندرعباس

از آن زمانی که تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس وارد لیگ برتر والیبال ایران، این تیم در بازی‌های خانگی خود برای حریفانش از نظر فنی مشکلات زیادی را بوجود می آورد و بردشان کار راحتی نبود این هفته تیم مدعی و پرمهره شهرداری ارومیه توانست با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر بندرعباس‌ها را در خانه شکست دهد. شاگردان "جهانگیر سید عباسی " با این برد ثابت کردند برای قهرمانی و ماندن درکورس مدعیان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و بر شرایط سخت میزبانی حریفان غلبه خواهند کرد.

*متین مدعی و شکست خانگی

نارنجی پوشان تیم والیبال متین ورامین در این هفته از رقابت‌ها توانست 3  بر یک تیم سایپا البرز را در خانه شکست دهد. نارنجی پوشان سایپا که در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال در یک بازی نزدیک و سنگین موفق به شکست 3 بر 2 تیم نوین کشاورز شدند این با در خانه خود سر امتیاز کامل بازی مقابل متین را واگذار کردند و دست خالی ماندند. شاگرادان بهروز عطایی که در طول 2 هفته اخیر مسابقات لیگ نتوانسته بودند قدرت واقعی خود را به حریف بکشانند. پس از ریکاوری مناسبی که انجام شد توانستند کرج را با برد ترک کنند و خود را همانند میزانی‌ها از بحران باخت خارج کنند.

*وزرات دفاع همچنان روی نوار برد

تیم جوان و با انگیزه وزارت دفاع دراین هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشورمقابل تیم مایوس مهر فارس سه بر صفر شکست شیرازی‌ها در نخستین تجربه حضورشان در لیگ برتر والیبال تا کنون موفق به کسب حتی یک امتیاز هم نشده‌اند.

انتهای پیام/
برچسب ها: پنج ، سربلند ، متین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار