هفته پنجم از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور با برگزاری 6 دیدار دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: هفته پنجم از رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور با برگزاری 6 دیدار در شهرهای مشهد، گنبد، بندرعباس، کرج و تهران دنبال می‌شود.

**توجه هم‌زمان مشهدی‌ها به اخلاق و میزبانی

در هفته پنجم دور رفت لیگ برتر مردان دیدار تیم های میزان خراسان و بازرگانی جواهری گنبد در مشهد برگزار می‌شود.

این دیدار در حالی دنبال می‌شود که پیش از این قرار بود این دیدار در سالن شهید بهشتی انجام شود که با رایزنی‌های مختلف و تضمین شورای تامین مشهد، تصمیم گرفته شد تا این دیدار به طور موقت در سالن مهران برگزار شود.

این بازگشت برای کمیته انظباطی مشروط بر آن است که هیچ اتفاق حاشیه‌ای در سالن ایجاد نشود در غیر این‌صورت میزبانی‌ میزانی‌ها در فصلر جاری دچار مشکل می‌شود.

**خودرو سازان صدرنشین در گنبد

از دیگر بازی‌های حساس و سنگین فصل جاری دیدار میان تیم‌های بازرگانی جواهری گنبد و پیکان تهران است.

خودروسازان که در چهار هفته گذشته در سه بازی را در سه امتیاز کامل را کسب کرده و در یک دیدار 2 امتیاز به سود خود به دست آوردند، این هفته در قطب والیبال ایران به مصاف شاگردان بای محمد دوجی می‌روند.

این دیدار در حالی برگزار می‌شود که تیم بازرگانی جواهری گنبد با کسب تنها سه امتیاز جایگاه پنجم جدول رده بندی گروه  Aرا به خود اختصاص داده است.

**پدیده هفته چهارم و نبرد با نوجوانان ملی‌پوش

تیم والیبال شهرداری زاهدان که در هفته گذشته مقابل تیم میزان برد سه امتیازی را تجربه کرد و عنوان پدیده هفته را به خود اختصاص داد در هفته جاری در خانه والیبال تهران مقابل تیم ارتعاشات صنعتی ایران صف‌آرایی می‌کنند.

ترکیب تیم ارتعاشات صنعتی ایران را که در لیگ امسال نوجوانان تشکیل می‌دهند توانسته‌اند در مسابقات برگزار شده مقابل حریف با وجود باخت ولی عملکرد قابل قبولی را از خود ارائه دهند.

**ستارگان پایتخت والیبال در بندر عباس

تیم والیبال شهرداری ارومیه در این هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال در بندرعباس به مصاف تیم آلومینیوم المهدی این شهر می‌رود.

ارومی‌‌ها که هم اکنون با 12 امتیاز جایگاه صدر جدول رده بندی گروه B را به خود اختصاص داده‌اند به نوعی صعودشان را به مرحله پلی آف تا حدودی قطعی شده است.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی که خود را برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ امسال آماده کردند و با وجود قدرت زیادی که دارند مقابل تمام تیم‌ها با تمام توان کار می‌کنند و برای حریفان احترام قائل هستند میزبانی بندرعباسی‌ها با تماشاگران خاص این شهر باعث می‌شود تا فضای بازی شرایط خاصی به خود بگیرد.

**نماینده ورامین در کرج

تیم والیبال متین ورامین در این هفته از مسابقات در کرج به مصاف تیم سایپا البرز می رود.

ورامینی‌ها که در 2 هفته اخیر مقابل حریفان خود با نتایج سه بر صفر شکست خورده‌اند در این دیدار به دنبال جبران باخت‌های گذشته هستند نارنجی‌پوشان سایپا در هفته چهارم لیگ توانستند در یک بازی حساس و سنگین مقابل تیم نوین کشاورز با نتیجه سه بر 2 پیروز شوند این دیدار در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.

** سبزپوشان فارس مصاف با وزارت دفاع

تیم نوپا و تازه تاسیس پارس مهر فارس در این هفته از مسابقات لیگ در تهران مقابل تیم وزارت دفاع صف آرایی خواهد کرد.

شاگردان فرهاد نفرزاده که در هفته گذشته برد شیرین و قابل قبولی را مقابل ورامینی‌ها کسب کرده‌ بودند این هفته در شرایطی به مصاف تیم فارس می‌روند که هم اکنون با 8 امتیاز جایگاه دوم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تا پایان هفته چهارم به شرح زیر است:

گروه A:

1-    پیکان تهران 11 امتیاز
2-    شهرداری تبریز 9 امتیاز  
3-    میزان خراسان 7 امتیاز
4-    شهرداری زاهدان 4 امتیاز
5-    بازرگانی جواهری گنبد 3 امتیاز
6-    تعاون گنبد 2 امتیاز
7-    ارتعاشات صنعتی ایران بدون امتیاز

گروه B:

1-    شهرداری ارومیه 12 امتیاز
2-    وزارت دفاع 8 امتیاز
3-    متین ورامین 6 امتیاز
4-    آلومینیوم المهدی بندرعباس 4 امتیاز  
5-    نوین کشاورز 4 امتیاز
6-    سایپا 2 امتیاز
7-    پارس مهر فارس بدون امتیاز

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار