سرمربی تیم والیبال وزارت دفاع گفت: نوع اجرای مسابقات لیگ امسال نسبت به سنوات قبل با مشکلات بسیار کمتری هم برای تیم‌ها و هم مسئولان برخوردار است.

فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال وزارت دفاع در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: اجرای هفته‌ای یک بازی باعث می‌شود تا تیم‌ها فرصت آماده سازی و تمرین مناسب را داشته باشند و به بازیکنان فشار زیادی وارد نشود به همین خاطر آمار مصدومیت‌ها و آسیب دیدگی تیم هم تا حد قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

وی گفت: امسال شرایط تیم‌های متقاضی و تعداد آن‌ها به گونه‌ای بود که فدراسیون با توجه به فرصت کوتاه باقی مانده تمرینات ملی، مجبور شد تا در 2 گروه رقابت‌ها را دنبال کند در غیر این صورت ما مجبور بودیم در هفته 2 بازی انجام دهیم.

نفرزاده در خصوص حضور برخی تیم هایی که از پیش بازنده هستند در لیگ برتر امسال اظهار داشت: این مسأله طبیعی است که در لیگ برتر یکسری تیم‌ها کیفیت بالایی نداشته باشند، نمی‌توان در یک تورنمنت همه تیم‌ها مدعی رسیدن به عنوان باشند برخی تیم ها هم هستند که شرایط کاریشان در حدی است که فقط برای حفظ سهمیه می‌جنگند، در کل باید بگویم حضور تیم‌ها و بازیکنان جوان باعث می‌شود تا تعداد بیشتری از والیبالیست‌ها تجربه رویارویی با تیم‌های قدرتمند را پیدا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار