همراه با رقابت سینماگران برای حضور در جشنواره فیلم فجر 33؛

"محمد بحرانی": مضمون "نزدیکتر" کمی تلخ است

بازیگر فیلم سینمایی "نزدیکتر" گفت: این اثر یک کار اجتماعی – خانوادگی محسوب می‌شود که مضمون آن کمی تلخ است.

"محمد بحرانی" بازیگر، در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص نقش خود در فیلم سینمایی "نزدیکتر"‌ گفت: در این اثر نقش " محمدرضا" برادر بزرگ خانواده را دارم که یک خواهر و برادر کوچکتر از خود دارد.

وی افزود: "نزدیکتر" اتفاقات پیرامون زندگی یک خانواده را روایت می‌کند که ورود یکی از اعضای خانواده پس از سال‌ها به جمعشان اتفاقاتی را رقم می‌زند.

بحرانی  ادامه داد: "نزدیکتر" یک کار اجتماعی و خانوادگی محسوب می شود که کمی مضمون آن تلخ است ولی من به عنوان یک بازیگر فیلم نامه را دوست دارم.  

وی در خصوص کار با "مصطفی احمدی" اظهار داشت: من "مصطفی احمدی" را از چندین سال قبل می‌شناسم و از همان برخورد اول احساس خوبی به وی داشتم زیرا او  به شدت انسان فهیم، با سواد و در عین حال خوش اخلاق است و یک بازیگر هم چیزی جز کار بلد بودن کارگردان و فراهم شدن محیطی امن برای خود هنگام کار نمی‌خواهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: موفقیت و حضور این فیلم در جشنواره فجر قابل پیش بینی نیست ولی  با توجه به عوامل جذب این اثر من خیلی به فیلم و آینده‌ی آن امیدوارم هستم.

گفتنی است: فیلم سینمایی "نزدیکر" به کارگردانی "مصطفی احمدی" با بازی بازیگرانی چون صابرابر ، نازنین فراهانی ، محمد بحرامی ، پگاه آهنگرانی، ستاره اسکندری، پارساپیروزفر، شیرین یزدان بخش آماده برای حضور در جشنواره فیلم فجر است.


انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار