همراه با رقابت سینماگران برای حضور در جشنواره فیلم فجر 33؛

برگزیده سی و دومین جشنواره فیلم فجر امسال با چه فیلمی به میدان رقابت می آید؟

رضا عطاران بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر، امسال با چه فیلمی به جشنواره می‌آید؟

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران سی و سومین جشنواره فیلم فجر امسال شاهد فیلم سازان متعدد از نسل‌های مختلف خواهد بود و در این میان قدرت مانور بازیگران برای به رخ کشیدن استعدادها و توانایی‌های خود زیاد است که باید با هوش و درایت در فیلم‌های خود به ایفای نقش بپردازند، زیرا شاهد جشنواره متفاوت‌تری نسبت به سال‌های گذشته خواهیم بود. متفاوت از این جهت که رئیس هیئت داوران امسال مجید مجیدی به عنوان فردی که اشراف کامل به سینما دارد می‌تواند در جهت دهی مثبت این دوره از جشنواره تاثیرگذار باشد.  
 
هم چنین هیئت بازبینی که با انتخاب فیلم‌های مناسب و درخور بزرگترین رویداد سینمایی کشور، نقش اصلی در کیفیت جشنواره دارند همه این‌ها می‌تواند دست به دست دهد تا جشنواره‌ای در خور سینمای کشور برگزار شود.  
 
رضا عطاران که سال گذشته در سی و دومین جشنواره فیلم فجر عنوان بهترین بازیگر مرد را گرفت و سیمرغ را از آن خود کرد امسال تصمیم گرفته محتاط تر عمل کند و تنها با فیلم نهنگ عنبر برای سی و سومین جشنواره فیلم فجر حاضر می‌شود.  
 
این بازیگر سال گذشته جز پرکارترین بازیگران مرد خطاب گرفت و با بازی در فیلم‌های دکارپت، کلاشینکف و طبقه حساس تمام توان بازیگری خود را به رخ کشید و بالاخره توانست با سیمرغ به خانه برود.  
 
رضا عطاران امسال نیز با همکاری سامان مقدم خود را برای دریافت سیمرغ محک می‌زند.
 
عطاران در "نهنگ عنبر" نقش مردی پنجاه ساله را بازی می‌کند تا تجربه‌های متفاوت و پیچیده‌اش از عشق و مصائبی که در زندگی دچارش می‌شود برایمان بازگو کند. عطاران با توجه به تجربه‌هایی که از جشنواره‌های سال گذشته کسب کرده می‌تواند امسال با به کارگیری مناسب استعدادهای خود امسال با سیمرغ به خانه برود.
 
از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به مهناز افشار، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، رضا ناجی ، نادر سلیمانی، حسین سلیمانی و امیر حسین رستمی هستند.  
 
سی و سومین جشنواره فیلم فجر به رهبری علیرضا رضاداد از 12 تا 22 بهمن برگزار می‌شود. 


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار