بازدید محمد احسانی از پشت صحنه‌ی فیلم‌ سینمایی "نزدیکتر"

"پارسا پیروزفر" و "ستاره اسکندری" در خانه‌ای قدیمی

"مصطفی احمدی" اولین اثر خود را با نام "نزدیکتر" با بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، پگاه آهنگرانی، ستاره اسکندری و .. جلوی دوربین برده است.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، عصر روز گذشته "محمد احسانی" معاون ارزشیابی سازمان سینمایی به پشت صحنه فیلم سینمایی  "نزدیکتر" اولین ساخته "مصطفی احمدی" رفت.

فیلم‌ سینمایی "نزدیکتر" در لوکیشنی واقع در خیابان زعفرانیه تهران و در یک خانه‌ای قدیمی تصویربردری می‌شود که تهیه‌کنندگی این اثر را "حسن شکوفه" به عهده دارد.

همراه گروه و محمد احسانی وارد حیاط یک خانه‌ای قدیمی می‌شویم و بلافاصله عوامل به استقبالمان می‌آیند  یک حیاط بزرگ با درختانی قدیمی وبلند توجه ما را به خود جلب می‌کند.

بعد از پله‌های حیاط بالارفته و به داخل خانه یعنی محل تصویربرداری سکانس می رویم تمامی عوامل ازجمله فیلم بردار، صدابردار، منشی صحنه، کارگردان و تهیه‌کننده ، بازیگران و ...در آنجا حضور داشتند و مشغول ضبط پلان بودند و بعد به احوال‌پرسی با "محمد احسانی" و گروه همراهش می‌پردازند و چند دقیقه‌ای ضبط را متوقف می کنند و بعد از آن "محمد احسانی" کنار کارگردان پشت مانیتور می نشینند و با هم مشغول تماشای ضبط پلان می‌شوند.

در این پلان ستاره اسکندری و مجید بحرانی بازی داشتند که هر دوی آنها در آشپزخانه مشغول پیاز خرد کردن بودند. چندین بار این پلان گرفته شد تا پلان نهایی تایید شد.

در اتاقی دیگر بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، پگاه آهنگرانی و شیرین یزدان بخش هم حضور داشتند.
بعد به سراغ "مصطفی احمدی" کارگردان اثر می‌روم.

او درباره این فیلم می‌گوید: "نزدیکتر" یک فیلم کاملا خانوادگی است که موضوع آن چندان عجیب و غریب نیست و بارها در آثار دیگر شاهد این موضوع در فیلم‌ها بوده‌ایم و ته قصه‌ام را با امید به پایان برده‌ام.

بعد به سراغ ستاره اسکندری می‌روم و از او درباره نقشش در این فیلم سینمایی می‌پرسم.

وی گفت: بعد از چندین سال دوری از سینما بدلیل فیلم‌نامه ی خوب این اثر علاقمند به بازی در این فیلم شدم و موضوع این اثر درباره فردی است که پس از سالها به ایران باز می گردد و با آمدن او ماجرا‌ها و رازهایی در یک خانواده اتفاق می‌افتد.

سپس همه گروه که از صبح زود مشغول تصویربرداری بودند کار را تعطیل کردند و هرکدام از دوستان خداحافظی کرده و لوکیشن را ترک کردند.

گفتنی است: فیلم سینمایی " نزدیکتر" اولین ساخته "مصطفی احمدی" هم اکنون در حال تصویربرداری برای حضور در سی و سو مین جشنواره فیلم فجر است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار