همراه با رقابت سینماگران برای حضور در جشنواره فیلم فجر 33؛

افسانه پاکرو: امسال با دو فیلم در جشنواره فجر حضور دارم / امیدوارم اتفاق خوبی در جشنواره برایم بیفتد

بازیگر فیلم "دو عروس" گفت: من علاوه بر فیلم سینمایی "دو عروس" اثر دیگری با نام "دلت ایکس" به کارگردانی علیرضا امینی را برای جشنواره فیلم فجر امسال دارم و امیدوارم اتفاق خوبی در جشنواره برایم بیفتد.

افسانه پاکرو بازیگر فیلم سینمایی "دو عروس" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در این اثر گفت: در این فیلم سینمایی ایفاگر نقش تازه عروسی هستم که از وضعیت مالی زندگی خود رضایت ندارد و می‌خواهد به چیزهایی بیشتر از آنچه که دارد، برسد و سر این مسئله برای خود و همسرش مشکلاتی را ایجاد می‌کند.
 
وی در خصوص ویژگی نقش خود تصریح کرد: نقش من در "دو عروس" متفاوت از نقش‌های گذشته‌ام است و تاکنون چنین نقشی در کارنامه‌ هنری‌ام نداشتم شاید من در سریال "تکیه بر باد" نقش دختری حریص را بازی کردم ولی کاراکتر من در "دو عروس" دارای رگه‌های طنز است.  
 
پاکرو عنوان کرد: "دو عروس" دارای ژانر ملودرام است و زندگی واقعی را با رگه‌هایی از طنز بیان می‌کند ولی فیلم کمدی نیست و در واقع موضوع آن معضل بسیاری از خانواده‌های جوان است که چندان قانع نیستند.  
 
پاکرو اظهار داشت: من علاوه بر فیلم سینمایی "دو عروس" اثر دیگری با نام "دلت ایکس" به کارگردانی علیرضا امینی را برای جشنواره فیلم فجر امسال دارم و امیدوارم اتفاق خوبی در جشنواره برایم بیفتد.  
 
گفتنی است؛ فیلم سینمایی "دو عروس" به کارگردانی داوود موثقی با بازیگرانی چون دانیال عبادی، افسانه پاکرو، سولماز آقامقانی، میرطاهر مظلومی هم اکنون در مرحله تصویربرداری قرار دارد و برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود. 


انتهای پیام /رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صدیقه باقریان
۱۴:۵۷ ۲۸ تير ۱۳۹۴
باعرض سلام خدمت خانم افسانه پاکروان
خانم پاکروان تو اینترنت دیدم که شما مخواهید فیلم یا سریال بسازید من 43 سال دارم ولیسانس حقوق دارم ولی چون در وکالت قبول نشدم به بازیگری روی آوردم وچهار سال دروه بازیگری دیدم وفعلا دو مدرک دارم حال بماند که چه سختیهایی برای اموزش بازیگری دید ازنکا به وازنکا به تهران.
تابرای دیپلم بازیگری امتحان دادم ولی نتیجه هنوز نیامده.
مزاحم شدم که اگه مایل باشید بازیگر تازه گر تازه بخواهید .برای من افتخاربزرگی هست که درفیلم سریال شما نقشی داشته باشم. بدون دستمزد
با تشکر صدیقه بافریان
آخرین اخبار