همراه با رقابت سینماگران برای حضور در جشنواره فیلم فجر 33؛

"پانته‌آ بهرام" جایگاه فیلم "مرگ ماهی" را در جشنواره امسال چگونه می‌بیند؟

بازیگر فیلم «چهارشنبه سوری» گفت: به دلیل پیش بینی‌های اشتباهم حدسی در خصوص جایگاه فیلم «مرگ ماهی» در سی و سومین جشنواره فجر نمی‌زنم.

پانته‌آ بهرام بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم «مرگ ماهی» گفت: تصمیم گرفته‌ام فعلا صحبتی درباره نقشم در فیلم «مرگ ماهی» نکنم و ترجیح می‌دهم کار برای اولین بار در جشنواره فجر رونمایی شود.   
 
وی افزود: تنها کارگردان یک کار می‌تواند در مورد مسائل کلی و کیفی فیلمش نظر دهد و من دخالتی در این موضوع نخواهم کرد.   
 
بازیگر فیلم «چهارشنبه سوری» پیرامون پیش بینی خود در مورد جایگاه فیلم «مرگ ماهی» در سی و سومین دوره جشنواره فجر، خاطرنشان کرد: به دلیل پیش بینی‌های نادرستی که در ادوار مختلف جشنواره و رقابت‌های مختلف داشته‌ام، هیچ حدسی در خصوص جایگاه و وضعیت فیلم «مرگ ماهی» در سی و سومین دوره جشنواره فجر نمی‌زنم.   
 
گفتنی است، فیلم «مرگ ماهی» به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی و بازی بابک حمیدیان، ریما رامین فر، مهناز افشار، علی مصفا، پانته‌آ بهرام و طناز طباطبایی جهت شرکت در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر ساخته می‌شود.   
 
این فیلم ۱۰ نقش اصلی دارد و سومین فیلم بلند روح الله حجازی به حساب می‌آید. گفته شده که حجازی همیشه آرزوی ساختن این فیلم را داشته است.   
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار