بازیکن تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: در صورتی که شرایط مهیا باشد، می خواهیم امسال کار بزرگی در تیم مهرام انجام دهیم.

آرمان زنگنه که در دیدار تیم های مهرام و هفت الماس قزوین بالاترین تاثیرگذاری را داشت به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: هفت الماس تیم جوان و جنگنده ای است که با دوندگی خود روز سختی را برای ما رقم زدند. این تیم حتی در دقیقه آخر بازی هم تلاش زیادی می کرد.

وی از بازی بدون بازیکنانی مثل صمد نیکخواه و مهدی کامرانی گفت: آنها بازیکنان بزرگی هستند که بودنشان در تیم نعمت است و ما هم در کنارشان شاگردی می کنیم اما در نهایت تابع تصمیمات باشگاه هستیم. در هر حال مهرام همیشه با هدف قهرمانی می جنگد. 

همه با روحیات هم آشنا هستیم

زنگنه در مورد کنار هم ماندن بازیکنان مهرام توضیح داد: 4 یا 5 بازیکن تیم ما برای 5 سال کنار هم بوده اند و برخی نیز در 2 یا 3 سال اخیر با تیم هستند. با این شرایط همه به روحیات هم آشنا هستیم و می خواهیم امسال کار بزرگی انجام دهیم البته اگر شرایط مهیا باشد.

بازیکن مهرام با تاکید بر اینکه به نشان دادن خود فکر نمی کند و به دنبال بهترین عملکرد برای تیم است، گفت: اگر برای تیم خوب بازی کنم و نتیجه خوبی هم بگیرم در نهایت به صورت ناخودآگاه دیده می شوم.

خوشحالم که در تیم ملی بودم

زنگنه از تجربه حضور در تیم ملی گفت: تجربه تیم ملی کمک زیادی به من کرد. اینکه در فصل تابستان با بازیکنان بزرگ در بازی های بزرگ حضور پیدا کردم به رشدم کمک کرد. حتی اگر وقت کمی هم برای بازی به من رسید، خوشحالم که حداقل در کنار تیم بودم. 

وی در مورد جریان خط خوردن عرفان و نساج پور و صحبت های کارشناسان مبنی بر اینکه باید به جای زنگنه از نساج پور استفاده می شد، تاکید کرد: خط خوردن عرفان ارتباطی به من نداشت. مشکل این بود که سجاد مشایخی در دقیقه 90 آسیب دید و در آن پست به مشکل خوردیم وگرنه قرار بود مشایخی به عنوان ذخیره پست یک حضور داشته باشد. در هر حال این تصمیمات را کادرفنی گرفتند و همه بازیکنان به عنوان سرباز تلاش کردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آرمان ، زنگنه ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار