مدیر کل کانون مازندران از پیشرفت فیزیکی 90درصد ساخت سومین مرکز فرهنگی‌‌هنری و 70درصد مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان چالوس خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل، مدیر کل کانون مازندران از پیشرفت فیزیکی 90درصد ساخت سومین مرکز فرهنگی‌‌هنری و 70درصد مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان چالوس خبر داد. 

قاسم عزیززاده گرجی با اعلام این خبر افزود: هزینه ساخت این دو مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چالوس از محل اعتبارات سفر مقام‌ معظم رهبری به این شهرستان تامین شده است.

وی افزود: سومین مرکز فرهنگی‌هنری کانون چالوس در زمینی به مساحت 500 متر مربع از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری چالوس اختصاص پیدا کرد و با زیر بنای 680 مترمربع در بوستان شمال‌آباد در دست ساخت قرار دارد.

گرجی با بیان این‌که ساخت این پروژه‌ها توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: ساختمان مرکز فرهنگی و هنری چالوس تاکنون با پیشرفت فیزیکی 90 درصدی همراه بوده است که این ساختمان شامل کتاب‌خانه، 2 کارگاه و سالن اجتماعات با ظرفیت 120 نفر است.

 هم‌چنین مدیر کل کانون مازندران از پیشرفت 70 درصدی ساخت مرکز آموزش کانون پرورش فکری مازندران در شهرستان چالوس نیز خبر داد و گفت: این پروژه دارای چندین کلاس آموزش، کتاب‌خانه و سالن اجتماعات است که امیدواریم تا پایان سال93 تکمیل و بهره برداری برسد.

وی یادآور شد: این مرکز آموزشی به منظور برگزاری دوره‌های آموزش مربیان، مسوولان مراکز و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران و کانون زبان احداث می‌شود.

مدیرکل کانون مازندران تصریح کرد: در حال حاضر شهرستان چالوس داری دو مرکز فرهنگی‌هنری کانون است که به کودکان و نوجوانان این شهرستان خدمات فرهنگی، هنری و ادبی ارایه می‌کند و با احداث مرکز جدید، مرکز فرهنگی و هنری شماره 3 کانون چالوس به عنوان ظرفیتی جدید در خدمت کودکان و نوجوانان خواهد بود.

گرجی با اعلام آمادگی همه جانبه این اداره کل در زمینه توسعه‌ی فنی و محتوایی مراکز فرهنگی و هنری در شهرستان‌های بابلسر، میاندورود، عباس‌آباد و سوادکوه شمالی که فاقد کانون پرورش فکری هستند تاکید کرد: در صورت اهتمام و همکاری مسوولان استانی و شهری، کانون همکاری خود را برای ارایه خدمات بیشتر برای کودکان و نوجوانان این استان اعلام می‌دارد.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.