مجموعه «به دنبال محمل» با هدف نمایش چهل منزل طی شده توسط اسرای كربلا، از چهارشنبه 14 آبان به روی آنتن شبكه دو می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، مجموعه «به دنبال محمل» با هدف نمایش چهل منزل طی شده توسط اسرای كربلا، از چهارشنبه 14 آبان به روی آنتن شبكه دو می رود.

سید جواد میری با اعلام این خبر گفت: تصویربرداری مجموعه پنج قسمتی «به دنبال محمل» در سه كشور سوریه، لبنان و عراق انجام شده است. در این برنامه سعی كرده ایم مسیر كاروان اسرای كربلا را به تصویر بكشیم. مسیری كه اسرای دشت نینوا، طی چهل منزل پیموده اند.
 
وی خاطرنشان كرد: تصویربرداری این برنامه قبل از حمله داعش صورت گرفته و در مسیر سفرمان به موصل، تكریت، مرز سوریه، حلب، بعلبك لبنان و ... سر زده ایم.

تهیه كننده این برنامه تصریح كرد: در تیزر این برنامه كه از شبكه دو در حال پخش است، یك نفر از سپاه حزب الله لبنان را به تصویر كشیده ایم كه بالای گنبد حضرت زینب(س) رفته و شعار «نحن جیش الحیدر و نحن جیش الزینب» سر می دهد. این حركت با شجاعت این سرباز غیور مخصوصاً در ایامی که به واسطه حملات گروه داعش با آن روبرو هستیم بسیار جسورانه است. شعاری كه این غیورمرد سر میدهد و در تیررس سربازان گروه داعش با شهامت و شجاعت تمام، شعار «ما سربازان حیدر هستیم و ما سربازان زینب هستیم» را چندین بار تكرار می كند، ترس و وحشتی را بر گروه كفر و ستیز مستولی می كند كه در آینده ای نزدیك، نشانه های سرنگونی آنها را خواهیم دید.

مجموعه «به دنبال محمل» كاری از گروه معارف شبكه دو سیما و بر اساس طرحی از غلامرضا افشار است. همكارانی كه با این برنامه همكاری داشته اند، عبارتند از: محمد رفعتی (كارگردان)، محمدمهدی جسمانی و علی ذوالفقاری (تصویربرداران) و عزت الله وجدانی (مدیر تولید).

پخش این برنامه از چهارشنبه 14 آبان ساعت 15:30 آغاز و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.