میزگرد سیاسی «نگاه دو» با موضوع روند احیای سازمان مدیریت، چهارشنبه 14 آبان از شبكه دو سیما پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، شهریار افشاری پور با اعلام این خبر گفت: در برنامه امروز، میزبان حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم (رئیس كمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی) هستیم تا در خصوص بررسی روند احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای مخاطبان مطالب جدیدی را عنوان كنند.

وی تصریح كرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از ادغام دو سازمان به عناوین، سازمان امور اداری و استخدامی کشورو سازمان برنامه و بودجهمطابق مصوبه ۱۶ اسفند ۱۳۷۸ شورای عالی اداری تأسیس و در۱۷ تیر ۱۳۷۹ نمودار تشکیلاتی آن تصویب و به اجرا در آمد. این سازمان در سال ۱۳۸۶ به دستور رئیس جمهور وقت منحل شد و مركزی با عنوان «معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی» تأسیس شد و بخشی از وظایف آن را به عهده گرفت. 

تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: آقای روحانی رئیس جمهور در نخستین نشست خبری خود، خبر از احیای این سازمان داد و در روز ۲۸ خرداد سال جاری، مجلس شورای اسلامی ایرانیک فوریتبرای تشکیل سازمان مدیریت تصویب نمود. حال در برنامه امروز، حجت الاسلام مصباحی مقدم در این مورد و روند كار برای مخاطبان، مطالبی را عنوان خواهند كرد.

«نگاه دو» كاری از گروه سیاسی شبكه دو سیماست كه چهارشنبه ها ساعت 19:30 به مدت 45 دقیقه پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.