قاضی زاده هاشمی گفت: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌ی انجام پیوندهای مختلف بسیار توانمند و بی رقیب است و از کشور های سرآمد در زمینه‌ی اهدا عضو هستیم.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ گردهمایی "جشن نفس،جشن زندگی" با حضور مسئولین کشوری از جمله وزیر بهداشت و همچنین دکتر ولایتی و جمعی از هنرمندان در سایت ورزش برج میلاد برگزار شد. 

در این گردهمایی وزیر بهداشت گفت: من از تمامی افراد شرکت کننده از جمله خانواده‌های اهدا کننده و گیرنده عضو و همچنین هنرمندان شرکت کننده تشکر می‌کنم و معتقدم هنرمند واقعی اهدا کنندگان هستند که در سخت ترین شرایط زندگی بهترین تصمیم دوران حیات خود را گرفته اند. 

وی افزود: از تمامی افرادی که در برگزاری این جشن باشکوه زحمت کشیده اند سپاس گذارم،

وی ادامه داد: بدون تردید ارتقاء فرهنگ اهدا عضو در کشور به جمع بیماران زیادی که روزانه در انتظار پیوند هستند کمک خواهد کرد  . 

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌ی انجام پیوندهای مختلف بسیار توانمند و بی رقیب است. 

وی گفت: ما جراحان حاذق و تیم‌های پزشکی خوبی در تمام استان‌ها داریم که بتوانند عمل پیوند را انجام دهند. 

هاشمی در پایان اظهار داشت: من از تمامی افراد شرکت کننده و برپا کننده این مراسم تشکر می کنم و این کارها کمک خواهد کرد به تمامی بیمارانی که نیاز مند اهدا هستند و امیدوارم ایران در این خصوص پیشگام منطقه و جهان باشد. 

وی افزود: اکنون ما از کشور های سرآمد در زمینه‌ی اهدا عضو هستیم و از دکتر ولایتی که در بیمارستان مسیح دانشوری این حرکت را آغاز کرده اند تشکر می نمایم. 
  


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار