وزیر ارتباطات در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی بر مرور و بازنگری تفاهم‌نامه‌های همکاری دوجانبه پیشین تاکید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی بر مرور و بازنگری تفاهم‌نامه‌های همکاری دوجانبه پیشین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتش جمهوری اسلامی ایران و در صورت نیاز تدوین تفاهم‌نامه‌ای جامع‌تر تاکید کرد.

عصر امروز (دوشنبه) سید ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش دیدار و گفتگو کرد.

وزیر ارتباطات در این دیدار بر ضرورت توسعه همکاری‌های دوجانبه هم افزایی‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتش جمهوری اسلامی در حوزه‌های کاری مرتبط تاکید کرد.

هاشمی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های همکاری دوجانبه پیشین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ارتش جمهوری اسلامی اسلامی بر مرور و بازنگری این تفاهم‌نامه و در صورت نیاز تدوین تفاهم‌نامه‌ای جامع‌تر تاکید کرد.  

به گفته وزیر ارتباطات امنیت سایبری، مقابله با تداخلات فرکانسی، خدمات کارگو در فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، صنعت فضایی از جمله حوزه‌هایی است که وزارت ارتباطات و ارتش می‌توانند با یکدیگر همکاری مشترک داشته باشند.

امیر موسوی فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب وزیر ارتباطات از گسترش و توسعه تعاملات و همکاری‌های دوجانبه ارتش و وزارت ارتباطات استقبال کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار