از زمان عرضه نسل جدید کنسول های بازی مایکروسافت و سونی بیش از 8 ماه می گذرد، که در این مدت میزان فروش نسخه 4 پلی استیشن سونی همواره از رقیب دیرینه خود یعنی ایکس باکس وان بیشتر بوده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران، هم اینک می توان گفت که سونی به غول دنیای کنسول های بازی تبدیل شده است؛ این کمپانی ژاپنی اعلام کرده است که موفق به فروش 10 میلیون دستگاه پلی استیشن 4 از آبان ماه سال گذشته تا به امروز شده است. نکته ی اصلی در مورد این آمار، این است که سونی دستگاه هایی را شمارش کرده است که به دست مصرف کننده ی نهایی رسیده و در واقع فعال شده اند، و کنسول هایی که در فروشگاه ها قرار دارند در این سرشماری محصوب نشده اند. با توجه به این آمار می توان گفت که سونی درطول 3 ماه ی اخیر موفق به فروش 3 میلیون کنسول PS4 شده است.

همچنین پیش بینی می شود که روند خرید نسل جدید پلی استیشن این شرکت ادامه پیدا کند به طوری که همچنان باید شاهد یکه تازی این کنسول در مبارزه با دیگر رقبا باشیم، همان گونه که می دانید مایکروسافت برای عقب نماندن از رقیب دیرینه خود اقدام به کاهش قیمت و حذف کینکت از کنسول های خود کرده است که باید نتیجه ی این تصمیم را در ماه های آتی مشاهده کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار