سال 2015، 120 مجسمه غول پیکر "شان"، شخصیت کارتونی محبوب در مراکز شهرهای لندن و بریستول رونمایی می‌شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از آرت دیلی؛ شخصیت کارتونی محبوب همه‌ی ملت‌ها "آردمن انیمیشنز" که اخیرا در تایمز هم رای آورده، در مصاحبه‌ با آرت ديلي گفت:‌ سال 2015 "شان دِ شیب" به عنوان یک هنر مردمی بی نظیر در مرکزیت شهر قرار می‌گیرد.
 
به دنبال موفقیت چشمگیر گرومیت که نظر 1.8 میلیون بیننده را به خود جلب کرد،‌ 4.5 میلیون پوند به نفع بیماران خردسال بیمارستان بریستول جمع آوری شد، اکنون "شان در شهر" در ماه مارس سال آینده همزمان با سال گوسفند در چین و روی پرده آمدن فیلم "شان د شیپ" با بازی آردمن، وارد لندن خواهد شد.
 
سازنده‌ی شان دِ شیپ، "نیک پارک" سخت مشغول انجام این پروژه و طراحی مجسمه‌ی دلخواه خود برای سال آینده است.
 
او به گلچینی از هنرمندان،‌ طراحان و استعداد‌های معروف که هریک به تنهایی مجسمه غول پیکر خود را طراحی می‌کنند ملحق خواهد شد تا یک اتفاق بزرگ و یک جاذبه توریستی بی نظیر به وجود آورد.
 
نیک پارک گفت:‌ "شان در شهر" برای من بسیار با اهمیت است. "شان" یک کاراکتر بسیار دوست داشتنی است که در سراسر جهان طرفداران بسیاری دارد، او به خیابان‌های ما رنگ تازه‌ای می‌بخشد و من مطمئنم مردم بسیاری از شهر‌ها برای بازدید از او به اینجا آمده و قسمتی از این شادی خواهند بود.
 
وقتی این نمایش بزرگ به پایان برسد،‌ حراج بزرگی برپا خواهد شد و هر مجسمه‌ "شان" به خانه جدید و دائم خود خواهد رفت.
 
سود به دست آمده از فروش این مجسمه‌ها به بیمارستان گرند اپیل، "گرومیت و والس" خواهد رسید که برای فراهم آوردن هزینه درمان کودکان فقیر در سراسر انگلیس تلاش می‌کنند.

 
انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار