مسکن در هفته ای که گذشت:

تحویل 550 واحد مسکونی ویژه تهرانسر تا اواسط پاییز/ظرفیت سرمایه‌گذاری 60 هزار میلیاردی در 18 شهر جدید کشور

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر صنعت و معدن و همچنین نریمان معاون وزیر راه وشهرسازی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشکاه خبرنگاران مسکن این هفته بر خلاف سایر هفته های پیش شاهداتفاقات بسیاری از جمله برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در شهرهای جدید بود.

براساس این گزارش 
طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، در پایان برنامه پنجم توسعه باید 50 درصد از بافت‌های فرسوده نوسازی شوند.

مدیر کل دفتر توانمند سازی و ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی خبر داد :

مصطفایی گفت: لازمه موفقیت در توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاههای غیر رسمی، همکاری و هماهنگی همه دستگاههای مربوطه در مدیریت شهری است.

واحدی گفت: ساخت 550 واحد مسکن ویژه تا اواسط پاییز به اتمام می‌رسد و متقاضیانی که قسط پنجم حود شامل : 45 میلیون تومان می‌شود را زودتر پرداخت کنند 10 درصد تخفیف در قیمت بهای زمین می‌گیرند.

در نمایشگاه صنعت ساختمان مطرح شد:

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با حضور وزیر صنعت و معدن و همچنین نریمان معاون وزیر راه وشهرسازی گزار گردید.

معاون امور روستایی بنیاد مسکن خبر داد:

مهدیان گفت: بنیاد مسکن در حال حاضر درخواست افزایش سقف تسهیلات مسکن روستایی به 18 میلیون تومان را داده که تاکنون بانک مرکزی با این افزایش سقف موافقت نکرده ولی به طور قطع تسهیلات مسکن روستایی 12 میلیون و 500 هزار تومان نیست.

مسئول کمیته نظارت در سازمان نظام مهندسی خوزستان:

واهبی گفت: سود و منافع نامشخص باعث می‌شود پیمانکاران در راستای کاهش هزینه‌ها، کیفیت کار را کمتر کنند که این اقدام افت کیفیت در پروژه‌های عمرانی را به دنبال دارد.

نریمان خبر داد:

نریمان با بیان اینکه 28 هزار میلیارد تومان ظرفیت سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید تنها در روز دوم نمایشگاه منعقد شد، افزود: 60 هزار میلیارد تومان ظرفیت سرمایه‌گذاری در شهرهای جدید وجود دارد.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس مطرح کرد:

سلیم بهرامی گفت: پردیس به دلیل موقعیت عالی خود و نزدیک بودن به پایتخت بهشت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار