رودهن/

مسکن مهر رودهن بدون زیر ساخت بنا شده است

دهیار روستای مهرآباد رودهن گفت: مسکن مهر رودهن در روستای مهرآباد،بدون زیر ساخت ها ی مورد نیاز مردم در حوزه آب و برق و گاز و غیره بنا شده است.

بهادر مهدیخانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با تاکید بر اینکه مسکن مهر در این منطقه درست جانمایی نشده است،گفت: با توجه به بارگذاری جمعیت انبوه در روستای مهرآباد با اهرم مسکن مهر اختلال در سیستم حمل و نقل و تبدیل آن به یک معضل در این منطقه قابل پیش بینی است.


دهیار روستای مهرآباد رودهن با اشاره به ضعف ها در بدنه پروژه مسکن مهر در رودهن تصریح کرد:خلاء در سیستم حمل و نقل تنها ضعف زیر ساختی در حوزه مسکن مهر در روستای مهراباد رودهن نیست بلکه با نزدیکی به فصل بازگشایی مدارس زیر ساخت های آموزشی نیز در این محدوده تهدیدی جدی را به همراه خواهد داشت.


مهدیخانی با بیان این موضوع که مسکن مهر مهراباد روزی سه ساعت آب دارد، از مشکلات فاضلاب در بدنه این پروژه ملی خبر داد و اضافه کرد:رودخانه در این منطقه به عنوان یک منبع تغذیه کننده آب روستا متاسفانه از حریم برخوردار می‎باشد و عملا چیزی از آن به عنوان یک ابزار مهم گردشگری باقی نخواهد ماند.


دهیار روستای مهرآباد رودهن در خاتمه اظهار داشت:تقویت زیر ساخت‎ها در روستای مهراباد رودهن با رشد جمعیت و فعالیت های عمرانی در این منطقه لازم و ضروری است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.