سری جدید برنامه " بر کرانه نور" کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران با ساختاری جدید و نو بر روی آنتن رفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران ، محسن محمدی تهیه کننده " برکرانه نور" با اشاره به شروع این برنامه گفت: برنامه " برکرانه نور"  ترتیل روزانه یک صفحه از قرآن کریم به همراه تصاویرشهدای شهر تهران (همزمان با سالروز شهادتشان) است  که در دو زمان قبل از اذان ظهر و مغرب همراه با صوت دکتر کریم منصوری و محمد عباسی خوانده می شود و ترجمه فارسی آن با صدای استاد عباس سلیمی برگرفته از ترجمه قرآنی آیت الله مکارم شیرازی و حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان روی آنتن می رود.
 
محمدی ادامه داد: این برنامه با گرافیک جدید و ساختار نو همراه با نمایش تصاویر شهدا  هر یک به صورت جداگانه روی آنتن می رود.

تهیه کننده برنامه بر کرانه نور توضیح داد: در ابتدا این برنامه صحبت های مقام معظم رهبری پیرامون فضلیت قرائت روزانه قرآن پخش می شود.

بنا بر این گزارش، این برنامه با مشارکت معنوی بنیاد شهید استان تهران انجام و این برنامه به  ارواح پاک امام خمینی (ره ) و مقام  گرامی شهدای اسلام تقدیم می شود.

پیامک


سری جدید برنامه "بر کرانه نور "شبکه تهران در دو نوبت قبل از اذان ظهر و مغرب  پخش می شود.

پخش صحبت های مقام معظم رهبری پیرامون فضلیت قرائت روزانه قرآن ، ترتیل روزانه یک صفحه از قرآن کریم به همراه تصاویرشهدای شهر تهران (همزمان با سالروز شهادتشان) ، ترجمه فارسی آیات قرآنی از جمله بخش های این برنامه است.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صادق تهرانی
۱۵:۴۱ ۲۲ مرداد ۱۳۹۳
برنامه بر کرانه نور بسیار خوب است
امیداست دیگرشبکه های تلویزیونی نیز دست به کار شوند!