به گزارش سرويس بينالملل باشگاه خبرنگاران، گرچه با توجه به شرایط مالی اچ تی سی این کمپانی توانایی هزینه های زیاد تبلیغاتی و سر وصدای رسانه ای را ندارد، اما در هر حال راهکارهای مخصوص به خود را برای تبلیغ محصولاتش پیش گرفته است، داستان از این قرار است که یکی از دارندگان اسمارت فون گلکسی S4 سامسونگ با مشکل ذوب شدن دستگاه در هنگام شارژ روبه رو می شود و پس از تماس با سامسونگ قرار می شود که کمپانی مادر، یک تلفن جایگزین و یک بسته ی پستی را برای برای ارسال تلفن ذوب شده و بررسی علت حادثه برای کاربر ارسال نماید که پس از گذشت مدت یک ماه از این حادثه هیچ خبری از تلفن جدید و بسته ی پستی از سوی سامسونگ نمیشود.
پس از این جریان، خبر این حادثه به گوش خانم لی مومی، مسئول بخش مدیریت محصول کمپانی اچ تی سی می رسد و وی تصمیم می گیرد به دیدار کاربر ناراضی سامسونگ برود، پس از گفتگوی کوتاهی که میان کاربر و خانم مومی صورت می پذیرد و پرسیدن نظرات و پیشنهادات این شخص در مورد اچ تی سی، مدیر اچ تی سی از وی سوال می پرسد که آیا تعصب خاصی برروی محصولات سامسونگ و برند این شرکت این دارد و زمانی که با پاسخ منفی از سوی وی روبه رو می شود، خانم مومی به او اعلام می کند که حاضر است تا تلفن نابود شده ی وی را با یک دستگاه اسمارت فون HTC One M8 به صورت رایگان تعویض کند و در ادامه به او خاطر نشان می کند که اچ تی سی همواره پذیرای نظرات کاربران و مشتریان در مورد کیفیت محصولات خود و دیگر کمپانی های رقیب می باشد، البته وی با صاحب اسمارت فون شرط می گذارد که در صورتی که سامسونگ تلفن جایگزین را برای وی ارسال کرد، آن را به یک موسسه ی خیریه اهدا کند.
شاید بازاریابی وسیع و راه انداختن کمپینهای بزرگی که پایشان به ترمینالهای مسافربری و فرودگاههای بینالمللی هم کشیده شود، بتواند آوازه محصولات شرکت را به گوش مردم دنیا برساند، اما تنها با مراقبت و پشتیبانی همیشگی از مشتری است که میتوان محبوب دلها شد. گسترهی فعالیت و بازار تحت تسلط سامسونگ بسیار زیاد است و همین گستردگی و شلوغی شاید توجیهی برای سهلانگاریهای این چنینی باشد، اما در حقیقت زنگ خطری است، که از دوری تدریجی شرکت و کاربران خبر میدهد.
انتهای پیام/