عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص احتمال تغییر و تحولات در هیات مدیره این باشگاه گفت: همانطور که وزارت ورزش و جوانان روی یک کاغذ به ما حکم داد با یک کاغذ دیگر می‌تواند حکم را بگیرد.

 کاظم‌پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر حال هر اتفاقی ممکن است برای اعضای هیات مدیره پرسپولیس بیافتد وزارت ورزش و جوانان تصمیم نهایی را در مورد اعضای هیات مدیره پرسپولیس می گیرد.
 
کاظم‌پور در مورد نقد نشدن چک پنج میلیاردی اسپانسر باشگاه پرسپولیس بیان کرد: اسپانسر تا الان دو میلیارد داده است، همچنین اسپانسر به تعهداتش تا الان عمل کرده در مقابل باشگاه به تعهدا‌تش عمل نکرده است به هر حال اسپانسر قلک نیست که فقط پول بدهد و دریافتی نداشته باشد .
 
وی در ادامه بیان داشت: اسپانسر تا الان یک سوم تعهداتش را عمل کرده است اما به طبع آن دریافتی نداشته است به نظرم این انصاف نیست که فقط از اسپانسر بخواهیم به تعهداتش عمل کند اما باشگاه به تعهد‌اتش در قبال اسپانسر عمل نکند.
 
وی درباره چه میزبانی باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده بیان کرد: باشگاه پرسپولیس به علت مشکلاتی از جمله بدهی‌های گذشته است نتوانسته تا الان به تعهداتش به اسپانسر عمل کند به هر حال معاهده تجاری یک رابطه دو طرفه است و هر دو طرف معامله باید به تعهداتشان‌ در قبال یکدیگر عمل کنند.
 
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص دلخوری برخی از پیشکسوتان پرسپولیس نسبت به مراسم رونمایی لباس این تیم گفت: به هر حال این مراسم اولین بار بود که انجام شد و پیشکسوتان باید انصاف داشته باشند که برگزاری این مراسم در ایام تعطیلات عید فطر سخت بود.

وی در ادامه بیان کرد: سالن برگزاری مراسم رونمایی از لباس تیم پرسپولیس گنجایش داشت که بر اساس فضای خالی سالن پیشکسوت دعوت شده بود و به هر حال این مراسم آبرومندانه برگزار شد. همچنین پیشکسوتان باید نیمه پر لیوان را هم ببینند و فقط روی نقطه ضعف این مراسم تمرکز نکنند.

وی درباره عدم حضور رحیمی در مراسم رونمایی از لباس پرسپولیس گفت: احتمالا کاری برای رحیمی پیش آمده بود که در این مراسم حضور نداشت و همچنین دلایلی برای نیامدنش دارد که من اطلاعی ندارم. به هر حال نباید روی این موضوع حساسیت به خرج بدهید. برخی از اعضای هیأت مدیره از جمله زادمهر، طاهری و سیاسی در مسافرت بودند و در این مراسم حضور نداشتند.

کاظم‌پور در مورد تساوی پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر گفت: به هر حال بازی اول بود و هماهنگی بین بازیکنان زمان می‌برد. همچنین نفت تهران یک تیم دست و پا بسته نبود و به خوبی مقابل پرسپولیس مقاومت کرد. اگر پرسپولیس همه بازی‌هایش را ببرد آن وقت فاصله‌اش با تیم‌های دیگر زیاد می‌‍‌شود و دیگر بازی‌ها جذابیت ندارد.

وی در پایان در مورد شعارهای هواداران بر علیه رحیمی خاطرنشان کرد: هر کدام از هواداران نقطه نظر خاص خود را دارد و همچنین باشگاه پرسپولیس استراتژی و اهداف خاص خود را دارد که برای رسیدن به اهدافش رتبه‌اش در جدول رده‌بندی بالا و پایین می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: اسپانسر ، حکم ، هیأت مدیره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار