عضو کادر سرپرستی کاروان کشورمان در المپیک پاریس گفت: سه ساختمان دو طبقه بصورت کامل و مجزا نسبت به سایر ساختمان‌ها در اختیار بگیریم که مکان مناسبی است

دکتر نصرالله سجادی عضو کادر سرپرستی درباره نشست ثبت نام نهایی کاروان کشورمان در المپیک پاریس اظهار داشت: ابتدا تمامی کارت‌های صادرشده کاروان ایران به صورت تک تک که شامل همه شرکت کنندگان اعم از ورزشکاران، مربیان، سرپرستان، روسای فدراسیون ها، خبرنگاران، مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بود، برررسی و نهایی شد و به تایید و امضای کادر سرپرستی کشورمان رسید.

وی افزود:در ادامه اسامی همه اعضای کاروان به تعداد ۱۳۴ نفر که شامل همه افرادی که در این رویداد حضور دارند به صورت تفکیک شده و همچنین با مسئولیت‌ها و اموری که در بازی ها‌ی المپیک پاریس بر عهده دارند، کنترل و چک نهایی شد.

سجادی ادامه داد: همچنین تاریخ‌های ورود و خروج همه اعضای کاروان به تفکیک توسط طرفین حاضر در نشست بررسی و نهایی شد.

عضو کادر سرپرستی کاروان ایران در المپیک پاریس ۲۰۲۴ افزود: با توجه به درخواست فدراسیون تیراندازی که خواستار نزدیک بودن محل اسکان به محل تمرین و مسابقه شان بود؛ از سه مکان موجود براساس پیشنهاد خودشان نزدیک‌ترین مکان برای اسکان تصویب شد که البته در این خصوص بحث و گفتگوی بسیاری با میزبان مطرح و در نهایت مقرر شد تا در اختیار فدراسیون تیراندازی ایران قرار گیرد و ان شاالله تیراندازان کشورمان در طول مسابقات مشکلی از این بابت نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: بخش عمده‌ای از زمان این نشست به بحث در خصوص محل و ساختمان اسکان کاروان کشورمان بود که بطور مفصل به آن پرداختیم.

 سجادی ادامه داد: با توجه به اینکه نفرات ما تقریبا زیاد نیستند میزبان در نظر داشت محل اسکان را به صورت پراکنده به کاروان ما اختصاص دهد که با بحث و گفتگوی طولانی موفق شدیم در نهایت سه ساختمان دو طبقه بصورت کامل و مجزا نسبت به سایر ساختمان‌ها در اختیار بگیریم که مکان مناسبی است و در همسایگی ما هم کشور‌های آسیایی و اروپایی همچون چین، مجارستان، اسلواکی و... حضور دارند.

سجادی گفت: در نهایت نشست ما پس از حدود ۸ ساعت به پایان رسید و پس از آن به همراه اعضای کادر سرپرستی، بخش‌های مختلف دهکده را بررسی کرده و مکان‌های عمومی که اعضای کاروان باید به آن دسترسی داشته و از آن استفاده کنند مثل رستوران، پارکینگ ها، درب‌های ورود خروج، سالن بدنسازی، پلی کلینیک، ساختمان خدمات کمیته‌های ملی المپیک و ساختمان سرویس اطلاعات را مورد بازدید قرار دادیم تا پس از ورود تیم‌ها به دهکده هرکدام را بصورت مجزا به آنان معرفی کنیم تا از موقعیت شان در دهکده بازی‌ها برای استفاده از مکان‌های عمومی و مختلف مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار