روزنامه‌های امروز فوتبال اروپا به آخرین نقل و انتقالات فوتبال باشگاهی و همچنین درخشش ستاره ایرانی جدید اینتری‌ها آن هم در اولین بازی خودش برای نراتزوری پرداختند.

مارکای اسپانیا مانند روز گذشته صفحه نخستش را به تصویر کیلیان امباپه فرانسوی و تصاویر او با پیراهن کهکشانی‌ها اختصاص داده و با تیتر چالش اول سوپر جام اروپا به استقبال دیدار رئال و آتالانتا برای کسب جام قهرمانی سوپر کاپ فوتبال اروپا رفته و نوشته اولین چالش رئال مادرید و کیلیان امباپه، سوپر جام اروپا خواهد بود. ۲۴ مرداد رئالی‌ها در این دیدار به مصاف آتالانتا خواهند رفت. مارکا در بخشی از صفحه نخستش علاوه بر اشاره به تمدید قرارداد یک ساله مودریچ ۳۸ ساله با رئال مادرید به شکست رئالی‌ها در جذب لنی یورو ۱۸ ساله ستاره باشگاه لیل و انتقال اون به منچستریونایتد اختصاص داده است. 

امباپه و طارمی روی صفحه نخست روزنامه های ورزشی اروپا

آ اس اسپانیا، اما با دیدی متفاوت و تصویری جذاب به انتقال امباپه به رئال مادرید مانند روز‌های گذشته اشاره کرده. ماوراء الطبیعه تیتر امروز صفحه نخست آس با تصویری از پیراهن و شماره کیلیان ۲۵ ساله است. آس نوشته: کیلیان امباپه کارش را در رئال مادرید شروع کرد تا تاریخ جدیدی از فوتبال رقم بخورد. این بازیکن سرعتی با ۲۵ سال سن و ۳۳۱ گل در دوران بازی اش و با سابقه خوب در تیم ملی فرانسه و تیم‌های پاری سن ژرمن و موناکو به رئال آمد. 

آ اس اسپانیا

تصویری از شادی دنی المو و نیکو ویلیامز در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴، تیتر روزنامه موندو را تشکیل می دهد. این روزنامه که در روز‌های اخیر توجه زیادی به نقل و انتقالات کاتالان‌ها داشته در صفحه نخستش اوده باشگاه بارسلونا علاوه بر نیکو ویلیامز، خواهان دنی اولمو بازیکن لایپزیش هم شده است. به این ترتیب دو ستاره اسپانیا، بارسایی خواهند شد. 

روزنامه موندو

روزنامه‌های ایتالیایی هر کدام به نقل و انتقالات تیم‌های مشهور این کشور پرداختند و گاتزتا در صفحه نخستش با تصویر بزرگی به استقبال کابال ستاره ۲۳ ساله فصل گذشته هلاس ورونا و انتقال او به یوونتوس رفته و همچنین با تصویری از موراتا با لباس میلان خبر انتقال کاپیتان تیم ملی اسپانیا به میلان داد. اما صفحه نخست این روزنامه از درخشش مهدی طارمی ستاره ملی پوش جدید اینتر و نمایش همراه با گل او در دیدار دوستانه شب گذشته اینتری‌ها مقابل لوگانو صحبت کرده این روزنامه در گزارشش از این بازی آورده طارمی با یک دبل و یک پاس گل شروع کرد و لقب: حشره کوچک به طارمی داده. او این لقب را در طی سال‌های حضورش در پرتغال و زدن ۹۱ گل در پنج سال با پیراهن پورتو به دست آورد.

امباپه و طارمی روی صفحه نخست روزنامه های ورزشی اروپا

توتو اسپرت هم همانند گاتزتا با اشاره به انتقال کابال ۲۳ به یوونتوس و شکست اینتر در جذب او تیتر کابال به یووه می‌رود، اینتر حیرت‌زده است را انتخاب کرده است. این روزنامه در صفحه نخستش با تصویر طارمی ۳۲ ساله با پیراهن اینتر از درخشش این ستاره در اولین بازیش برای نراتزوری از تیتر طارمی مسحور کننده بهره برده  است.
این روزنامه در گزارشش از طارمی و پیروزی روز گذشته اینتر در اولین بازی تمرینی پیش فصلش نوشته: طارمی در اولین آزمون فصل، لوگانو را شکست داد. اودو گل زد و یک پاس گل داد. این مهاجم با هماهنگی در بازی با هم تیمی‌هایش و وضعیت بدنی عالی، اینزاگی را تحت تأثیر قرار داد.

امباپه و طارمی روی صفحه نخست روزنامه های ورزشی اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار