دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تاج و قلعه‌نویی بخواهند از بیرانوند حمایت کنند، کار اشتباهی می‌کنند.

بهروز سلطانی دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس درباره اینکه شایعاتی مبنی بر اینکه فدراسیون فوتبال و قلعه‌نویی نمی‌گذارند بیرانوند به واسطه ملی پوش بودنش با محرومیت مواجه شود، اظهار کرد: اگر تاج رئیس فدراسیون فوتبال و قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال به خاطر اینکه بیرانوند ملی پوش هست بخواهند از او حمایت کنند کار اشتباهی می‌کنند. من به هواداران پرسپولیس که  با جدایی بیرانوند عصبانی شدند و استرس پیدا کردند می‌گویم که نگران نباشند، چون گلر‌های بسیاری هستند که به پرسپولیس می‌آیند و  بهتر از بیرانوند دروازه بانی خواهند کرد.  در دوره‌های گذشته من، قلیچ، عابدزاده و خیلی گلر‌های دیگر بودیم که دروازه بانی کردیم و در نهایت از پرسپولیس رفتیم. مطمئن باشید که بیرانوند هم روزی دروازه بانی اش به پایان می‌رسد. گلر‌های بسیار خوبی از جمله پیام نیازمند، حسین حسینی، اخباری و خیلی گلر‌های دیگری داریم که می‌توانند جایگزین بیرانوند در تیم ملی شوند. 

او افزود: مسئولان فوتبال به این مسئله واقف باشند اگر خلافی شده است، باید  روی اصول و قوانین پایبند باشند و فرقی نمی‌کند چه تاج و چه قلعه‌نویی باشند. بیرانوند زمانی که از پرسپولیس رفت دیگر به درد ما نمی‌خورد. من به شما قول می‌دهم که بیرانوند و باشگاه تراکتور فصل بعد موفق نمی‌شوند.  او کار اشتباهی کرد و به خاطر مسائل مالی به تراکتور رفت و اعصاب همه را خورد کرد. تراکتور مثل استیل آذین است. چند سال پیش دیدیم که همین استیل آذین با هزاران مهره به دسته دوم رفت. بیرانوند یکی از اشتباهات زندگی خود را کرد و به خاطر ۱۰، ۲۰ میلیارد تومان به تراکتور رفت. البته آرزوی موفقیت برای بیرانوند دارم.

سلطانی درباره اینکه پرسپولیس باید چه دروازه بانی را به خدمت بگیرد، گفت: اخباری و حامد لک دروازه بانان خوبی هستند که به نظرم از تیم‌های گل گهر و فولاد می‌توانند آزاد شوند و به پرسپولیس بیایند. دروازه بانان خوبی در شرق اروپا هستند که خیلی بهتر می‌توانند دروازه بانی کنند. دفاع راست ما ضعیف است و دفاع چپ هم باید تقویت کنیم.

او درباره اینکه پرسپولیس  یک بازیکن مراکشی برای دفاع راست گرفته است، بیان کرد: بله، درویش و گاریدو بازی‌های این بازیکن را ندیدند و یکی از ایجنت‌ها این بازیکن را به پرسپولیس آورده است. زمانی بازیکنان خارجی فرسوده می‌شوند به ایران می‌آیند و وقتی سرحال هستند به اینجا نمی‌آیند. این بازیکنان خارجی باید تست شوند و وقتی آمادگی خود را نشان دادند با آنها قرارداد بسته شود. ما از خدایمان است که یک بازیکن خوب به پرسپولیس بیاید.  شاید خواب سنگین درویش امسال به پرسپولیس ضربه بزند. تا درویش از خواب بلند شود همه بازیکنان رفتند.

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه هواداران پرسپولیس از عملکرد رضا درویش و بانک شهر ناراحت هستند و می‌خواهند امروز در جلوی درب ساختمان بانک شهر اعتراض کنند، گفت: هواداران حق دارند اعتراض کنند. تیم‌های سپاهان، استقلال و تراکتور همه بازیکنان خوب را گرفتند، اما درویش مدیرعامل پرسپولیس در خواب به سر می‌برد و بازیکنان خوب هم از دست داد. من و فنونی زاده در دفتر درویش بودیم و به او گفتیم که لیموچی را جذب کند، اما او گفت: لیموچی بیان کرده پرسپولیسی هست و می‌خواهد به این تیم بیاید. البته او سر از تیم سپاهان درآورد و با این تیم قرارداد بست. به هر حال مسئولان باشگاه پرسپولیس در خواب سنگین هستند و اگر به همین منوال جلو برویم، امسال  سال بدی را خواهیم داشت. امیدوارم درویش تیم پرسپولیس را درست ببندد.

سلطانی درباره اینکه عبدالکریم حسن مدافع قطری بیان کرده که به ایران نمی‌آید و خواهان صدور رضایت نامه اش برای باشگاه قطری شده است، گفت: من قول می‌دهم که عبدالکریم حسن به ایران نمی‌آید. او با یک تیم قطری بسته و پول خوبی هم گرفته است. قرارداد‌های ما بد بسته می‌شود و اگر یک حقوقدان کار بلد قرارداد‌ها را ببندد در آن صورت هم به نفع بازیکن و هم به نفع باشگاه قرارداد‌ها بسته می‌شود. وقتی مسئولان ما هول می‌شوند و قرارداد نادرست می‌بندند باعث می‌شود که بازیکنان هم بتوانند به تیم‌های دیگر بروند.

او درباره اینکه پیشنهادات نجومی به بازیکنان در فصل نقل و انتقالات داده می‌شود و آیا لیگ ما کیفیت لازم را دارد که بازیکنان با رقم‌های بالا جابه جا شوند، گفت: اصلا تیم‌های فوتبال ما جرفه‌ای نیستند. تیم‌های صنعتی مثل سپاهان، ذوب آهن،  مس رفسنجان، فولاد و تراکتور رقم بازیکنان را بالا بردند و یک بازیکنی که ۲۰۰ میلیون نمی‌ارزد صحبت از میلیارد می‌کند و این مسائل به فوتبال ما لطمه می‌زند. عواقب این مسئله خیلی بد است.  امسال چند بازیکن جوان بیرون می‌مانند به خاطر اینکه حاضر نیستند که با رقم‌های پایین به یک تیم بروند و این لطمه به فوتبال ما می‌خورد. بازیکن جوانی را می‌شناسم که  ۱۰ میلیارد تومان می‌خواهد، اما دوزار هم نمی‌ارزد. وزارت و رزش و فدراسیون فوتبال باید نظارت داشته باشند. اکنون ایجنت‌ها و مافیای فوتبال وارد بحث نقل و انتقالات شدند و پول‌های مفت می‌گیرند و باشگاه‌ها را دچار مشکل کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۸ تير ۱۴۰۳
آره تو وعابدزاده دروازه بان خوبی بودید؟معلومه افتخارآمیز فقط کرلر براربیرون
آخرین اخبار