بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من بچه پرسپولیس هستم و به باشگاه سپاهان هم گفتم که به استقلال نمی‌روم.

فرشاد احمدزاده، بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس درباره عقد قرارداد یک ساله با سرخپوشان اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به تیم رویای بچگی ام برگشتم و همیشه دوست داشتم که در پرسپولیس بازی کنم که خدا را شکر دوباره  این قسمت نصیبم شد که به این تیم پیوستم.

احمدزاده درباره اینکه از استقلال هم پیشنهاد داشت، اما در نهایت به تیم پرسپولیس پیوست، گفت: من بچه این باشگاه و مال خانواده پرسپولیس هستم. ترجیح می‌دهم در خانواده ام دعوا کنم و فحش بخورم تا در بین غریبه تشویق شوم، چون پرسپولیس همیشه در قلب من است و همه می‌دانند. برای  آمدن به پرسپولیس مثل  روز‌های اول ذوق داشتم و جا دارد از نکونام تشکر کنم که در شرایط سخت به من کمک کرد. یکسری از کار‌ها از لحاظ عقلانی درست نیست، حتی اگر باشگاه پرسپولیس هم به من پیشنهاد نمی‌داد به باشگاه سپاهان هم گفتم که به باشگاه استقلال نمی‌روم، چون از لحاظ اخلاقی درست نیست.

او درباره اینکه باشگاه استقلال نامه رسمی به باشگاه سپاهان زده بود، بیان کرد: بله، سال گذشته هم باشگاه استقلال نامه زده بود و من را می‌خواست. البته بی احترامی به هواداران استقلال نشود، اما من بچه پرسپولیس هستم و از لحاظ خودم  رفتن به استقلال درست نیست.

احمدزاده درباره اینکه پرسپولیس ستاره‌های زیادی از دست داده  و با چالش جدی برای فصل بعد مواجه است، گفت: هر کسی در  پرسپولیس بازی کرده، می‌داند هواداران ستاره‌های پرسپولیس هستند. همیشه ستاره‌ها و بازیکنان رفتند و زحمت کشیدند و باید قدردانشان باشیم، اما هواداران قهرمانان اصلی پرسپولیس هستند و آنها می‌توانند هر بازیکنی را ستاره کنند.

بازیکن جدید پرسپولیس درباره حضور سرخپوشان در لیگ نخبگان آسیا بیان کرد: وقتی در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس بازی می‌کنید انتظارات هم از شما زیاد می‌شود، چون تیم و باشگاه بزرگی است و همه می‌دانند که چه رتبه‌ها و نتایجی در آسیا کسب کرده است. باید بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته باشیم و هر روز تمرین کنیم و همه هم می‌دانند و به این موضوع واقف هستند. همه تلاش خود را برای نام پرسپولیس می‌کنند.

احمدزاده  درباره اینکه  خودش رضایت نامه اش را از سپاهان گرفته است، گفت: صحبت‌هایی شد، اما جا دارد یک تشکر ویژه از حدادی و درویش کنم که یک ماه مذاکره کردند. همچنین از مسئولان سپاهان تشکر می‌کنم که خیلی به این انتقال کمک کردند و خدا را شکر تعامل خوبی با ۲ باشگاه صورت گرفت. یک مقدار از رضایت نامه را باشگاه پرسپولیس و یک بخشی هم من از طلبم بخشیدم، اما در نهایت تلاش باشگاه پرسپولیس بود که توانست بعد از یک ماه  رضایت نامه ام را بگیرد. با توجه به اینکه بالای ۳۰ سال سن دارم قرارداد یک ساله با پرسپولیس بستم. من با پرسپولیس هیچ شرطی ندارم.

او درباره اینکه پرسپولیس بدون ستاره هایش می‌تواند به مسیر موفقیت ادامه بدهد، بیان کرد: فکر نمی‌کنم  پرسپولیس در این ۱۰ سال به ستاره‌ای متکی باشد و به لطف هواداران بهترین عملکرد را داشته  و زحمت کشیده است. به نظرم هیچ وقت پرسپولیس نیاز به بازیکن نداشته است و همیشه بهترین عملکرد را بازیکنان جوان و با تجربه‌ها داشتند و خود ما که زمانی رفتیم و دوباره برگشتیم و همیشه سرخپوشان بهترین نتیجه را گرفتند.

بازیکن جدید پرسپولیس درباره اینکه با پسر خوشگلش برای عقد قرارداد به باشگاه پرسپولیس آمده است، گفت: من به خاطر خوش یمنی او را سر قرارداد آوردم و یک پرسپولیسی دیگر به جمع ما اضافه شده است و از خدا می‌خواهم اگر فوتبالیست شد فقط و فقط پرسپولیس را انتخاب کند.

احمدزاده درباره اینکه شماره پیراهنش چند است، گفت: شماره پیراهن من  مشخص نشده است و هر چه باشگاه پرسپولیس بگوید همان شماره را می‌پوشم.

او درباره اینکه با گاریدو صحبتی کرده است، گفت: صحبتی با گاریدو به صورت مستقیم نداشتم، اما از طریق مدیربرنامه ام با او صحبت شد، چون بدون هماهنگی با مربی، بازیکن گرفت. اما صحبت‌هایی که شد نشان داد مربی با دانشی هست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۸ تير ۱۴۰۳
خوش اومدی
آخرین اخبار