پیشکسوتان فوتبال کشورمان گفت: فدراسیون فوتبال انتخاب‌های مناسبی را انجام داده است فدراسیون کمیته ارزیابی دارد که هر هفته اطلاعات و آمار هر بازیکن را ثبت می کند.

 بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فدراسیون فوتبال انتخاب‌های خوبی را انجام داده است فدراسیون کمیته ارزیابی دارد که هر هفته اطلاعات و آمار هر بازیکن را ثبت کرده است اگر از دید کلی بخواهیم ارزیابی کنیم انتخاب این افراد مورد تایید است.
 
وی در مورد پدیده لیگ افزود: عباس زاده تمام فصل را در پرسپولیس حضور نداشت و از نیم فصل به این تیم اضافه شد خیلی فرصت دارد که بتواند شایستگی‌های خود را نشان دهد.
 
پیشکسوتان فوتبال کشورمان ادامه داد: بازیکنان جوان زیادی بودن که در باشگاه خود جایگاه مناسبی را داشتند مثل بختیار رحمانی یا پیام صادقیان، وریا غفوری که می‌‌توانستند بازیکن پدیده لیگ سیزدهم بشوند.
 
وی در مورد انتخاب تیموریان بیان کرد: اگر من هم می‌خواستم بهترین بازیکن لیگ سیزدهم را انتخاب کنم تیموریان را انتخاب می کردم به خاطر اینکه هم در تیم استقلال و هم در تیم ملی بازیکن تاثیر گذار و جنگنده بازی می کرد.
 
 پیشکسوتان فوتبال کشورمان افزود: فرکی در دو سال اخیر نشان داده جزو بهترین مربیان ایران بود و سال گذشته هم با فولاد قهرمان شد که شایسته این  مقام  بود.
 
 وی ادامه داد: بدون شک فولاد بدلیل نتایج خوب و ساختار فنی خوب و با انضباط به عنوان بهترین تیم لیگ و تیمی که توانسته جوانان زیادی را به لیگ ایران اضافه کند شایسته این مقام بود.
 
 ذوالفقار نسب در پایان خاطر نشان کرد: نیلسون دروازه بان پرسپولیس به دلیل عملکرد خوب و بازی های تاثیر گذار به نظر من به عنوان بهترین دروازه بان لیگ سیزدهم باید انتخاب می شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، انجام ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار