امامی رضوی گفت: نشست کمیته ها و کارگروه های تخصصی سیاست های کلی نظام سلامت، صبح روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، امامی رضوی  قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه ها  از برگزاری نشست کمیته ها و کارگروه های تخصصی سیاست های کلی نظام سلامت، در صبح روز دوشنبه خبر داد.

به گفته سید حسن امامی رضوی  سیاست های کلی سلامت ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری 14 بند دارد و این بندها در هشت کارگروه تخصصی تجمیع شده است. اولین نشست این هشت کمیته نیز با حضور کارشناسان و مسئولان وزارت بهداشت، مسئولان وزارت خانه های مرتبط و دستگاه های مرتبط  تشکیل خواهد شد.

قائم مقام وزیر بهداشت در امور دانشگاه ها تاکید کرد: نکته مهم این است که مشارکت فعال همه این دستگاه ها را در کمیته های تخصصی داشته باشیم.

 امامی رضوی با اشاره به این که تا آنجایی که توانستیم، کارشناسان را به این کمیته ها دعوت کردیم و فراخوانی نیز در این زمینه اعلام می کنیم، گفت: هر انجمن، دستگاه و تشکیلاتی که تصور می کند باید در این کمیته های تخصصی شرکت و اعمال نظر کند، می تواند در نشست های مرتبط حضور یابد. ضمن این که از برنامه ریزی ها و اقدامات موازی نیز باید پرهیز کرد.

گفتنی است نشست کمیته ها و کارگروه های تخصصی سیاست های کلی نظام سلامت،  صبح روز دوشنبه در ساختمان مرکزی وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار