کارگردان تئاتر و سینمای کشورمان گفت : رسانه ملی با برخورداری از طیف گسترده مخاطب و دامنه تبلیغات وسیع نقشی مهم در رونق بازار تئاتر و سینما ایفا خواهد کرد.

اشکان صادقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد نمایش " گونگولا" گفت : یک اثر در ژانر اجتماعی است در مورد داستان یک بازیگر می باشد که در دوران شاه بالرین بوده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : برای دریافت مجوز نمایش به مراکز مختلف کار را نشان دادم و با توجه به کمبود سالنهای نمایش بالاخره به من مجوز نمایش "گونگولا" را در ایام ماه مبار ک رمضان دادند ، هر چند در تایم زمانی تعیین شده مردم سرگرم افطار و میهمانی می باشند و ریزش مخاطب این نمایش قابل پیش بینی است .

کارگردان نمایش "گونگولا" با اشاره به نقش مهم تبلیغات رسانه ای در رونق بازار تداتر و سینما ، تبلیغات آثار سینمایی و تئاتررا در صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران مطلوب دانست و اضافه کرد : تئاتر و سینما در سالهای اخیر در حوزه تبلیغات تلویزیونی محجور مانده اند ودر برخی مواقع شاهد تبلیغات برخی آثار سینمایی نیز می باشیم.

کارگردان تئاتر کشورمان در خاتمه اظهار داشت : رسانه ملی اهرم رونق باز سینما و تئاتر است و می تواند تحول و تغییراتی اساسی را در ساختار اقتصادی در این شاخه های فرهنگ و هنر کشور ایجاد کند ./ش/ن


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.