طی حکمی از سوی محمود رشیدی سرپرست فدراسیون ورزش های رزمی، منوچهر منطقی و مینا رنجبر به عنوان سرپرستان نایب رییسی مردان وزنان فدراسیون ورزش های رزمی منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پس از کنار گذاشتن محمد نوحی از ریاست فدراسیون ورزش های رزمی و روی کار آمدن محمود رشیدی به عنوان سرپرست این فدراسیون، رشیدی نواب رییسان خود در این فدراسیون راه به عنوان سرپرست انتخاب کرد.

منوچهر منطقی معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح و مدیر عامل اسبق ایران خودرو و مدیر عامل کنونی سازمان صنایع هوایی و مشاور مقام معظم رهبری (دامت افاضاته)به عوان سرپرست نایب رییس بخش مردان این فدراسیون معرفی شد.

در حکم منطقی آمده است؛ با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمندتان به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست نایب رییسی فدراسیون ورزش های رزمی منصوب می گردید. امید است ظل توجهات حضرت بقیه ا... اعظم (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (دامت افاضاته)، بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود با اهتمام و برنامه ریزی مناسب در پیشبرد کمی و کیفی امور محوله کما فی السابق موفق و منصور باشید.

همچنین رشیدی در حکم دیگری مینا رنجبر را به عنوان سرپرست نایب رییسی بخش بانوان این فدراسیون منصوب کرد.

در حکم رنجبر نیز آمده؛ با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمندتان به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان فدراسیون ورزش های رزمی منصوب می گردید. امید است ظل توجهات حضرت بقیه ا... اعظم (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (دامت افاضاته)، بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود با اهتمام و برنامه ریزی مناسب در پیشبرد کمی و کیفی امور محوله کما فی السابق موفق و منصور باشید.

رنجبر نایب رییس بانوان فدراسیون ورزش های رزمی نزدیک به 30 سال تجربه در امور مدیرت ورزشی، آموزش و پژوهش در زمینه ورزش را در کارنامه دارد، وی دارای مدرک دانشگاهی تربیت بدنی، مربیگری رشته های والیبال، بسکتبال، آمادگی جسمانی، شنا و... است.

انتهای پیام/

برچسب ها: رزمی ، نایب ، فدراسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار